[VIDEO] “Lofaa turun padang support pak ustaz main futsal” – Tapi Penampilan Neelofa Di Gelanggang Futsal Pula Jadi Perhatian

Sebenarnya golongan artis juga boleh menjadi orang biasa bila pemakaian mereka seperti orang biasa dan jika mereka tidak dikenali. Tetapi artis sering menjadi tumpuan dan disebabkan itulah mereka su sah untuk menjadi orang biasa.

Bukan mudah untuk menjadi orang biasa dan tidak dinilai, tetapi ramai juga yang suka kehidupan yang biasa dan meluangkan masa dengan orang tersayang melakukan aktiviti yang digemari mereka.

Sepeerti seorang selebriti iaitu Neelofa, nama yang tidak asing lagi dalam kalangan artis yang popular di malaysia. Neelofa sempat meluangkan masa menonton futsal bersama suami tercintanya iaitu PU Haris.

Apa yang menarik perhatian ramai adalah penampilan neelofa yang sangat biasa tanpa sebarang pakaian yang menunjukkan beliau sebagai artis membuatkan ramai yang memuji penampilan biasa luar biasa neelofa itu. Seperti kawan- kawan yang datang menonton perlawanan futsal lagaknya.

Video:

IMG_1682

Hahahaha. Mahal pak ustad bayar untuk kehadiran penyokong ni 🤣 Comeyy je Lofa 😂

Menjengah ke ruangan komen, ramai warganet yang memuji penampilan biasa neelofa itu dan beberapa komen yang menarik adalah apabila komen itu ditulis penampilan neelofa itu persis cikgu PJ dan akhirnya Neelofa juga boleh menjadi orang biasa.

Komen Netizen:

Sumber : https://www.tiktok.com/@seorangnur

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Sumber