[VIDEO] Guru P4nik Lihat Anak Murid Berg4duh, Rupanya Hanya Satu Pr4nk

Mungkin ada yang pernah tonton video yang tular di Tiktok baru-baru ini tentang anak murid yang buat pr4nk pada guru mereka. Ramai netizen yang berasa seb4k apabila melihat kesungguhan anak-anak murid ini untuk menyambut hari jadi guru kesayangan mereka.

Video yang dikongsikan oleh @haninabila7 ini tular di Tiktok. Dia bersama rakan-rakan sekelasnya berpura-pura mencetuskan perg4duhan sehingga guru mereka p4nik!

Siapa lah yang tak p4nik kalau tiba-tiba anak murid berg4duh macam ni kan?

Tindakan guru yang bersungguh-sungguh ingin menghentikan perg4duhan itu telah membuatkan ramai netizen berasa terharu. Bayangkan lah nak lawan tenaga orang muda yang tengah berg4duh dengan usia mereka macam ni.

Video:

Ketika artikel ini ditulis, perkongsian tersebut telah mendapat 751.9k tontonan, 60.3k tanda suka dan pelbagai komen dari netizen yang rata-rata terharu dengan sambutan hari lahir tersebut.

Setelah menonton video ini pastinya ramai yang mengimbau kembali zaman persekolah dulu kan?

Komen netizen:

Sumber : tiktok haninabila7

Sumber : https://www.keramatviral.com/

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Sumber