Aj4l pengantin 2 minggu, penghantar makanan m4ut dir3mpuh SUV di lampu isyarat… “Tak ada rezeki jumpa Amin”

MAL4NG tidak berbau.

Satu kem4langan m4ut melibatkan lima kenderaan berlaku di persimpangan lampu isyarat, Jalan Meru/Jalan Haji Sirat, Batu Belah, Klang, Selangor pada Jumaat.

Dalam kejadian tersebut, seorang penghantar makanan meningg4l dunia manakala seorang lagi penungg4ng motosikal ceder4 p4rah berpunca pergeseran dua buah kenderaan utiliti sukan (SUV) jenis Nissan X-trail sebelum mer3mpuh sebuah Proton Wira dan dua motosikal.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by mStar (@mstaronlineofficial)

Lebih menyed1hkan, difahamkan m4ngsa yang m4ut dikenali sebagai Amin, 34, baru sahaja mendirikan rumah tangga 9 September lalu.

Berdasarkan daripada rakaman video berdurasi 15 saat yang tular, arw4h didakw4 sempat menoleh ke kiri melihat seorang penunggang motosikal lain dir3mpuh ketika menunggu lampu isyarat bertukar hijau.

Bagaimanapun dalam sekelip mata sahaja, Amin turut menjadi m4ngsa sehingga terkorb4n apabila sebuah kenderaan lain dari arah sama mer3mpuhnya.

Menerusi perkongsian sal.ah seorang ahli keluarga penghantar Grab Food itu di Facebook, dia meluahkan rasa sed1h kerana tidak sempat bertemu adiknya dari awal pernikahan sehinggalah kejadian mer4gut ny.awa Amin.

“Angah tak dapat bersama masa hari Amin nikah. Rupanya memang tak ada rezeki untuk berjumpa Amin lagi.

Amin baru sahaja mendirikan rumah tangga dua minggu lalu menurut sepupunya dalam satu hantaran di Facebook.

“Baru bernikah pada 9 September lalu. Hari ini (Jumaat), Amin dah ‘balik’. Takz1ah buat seluruh keluarga,” kata Emma Aynor.

Berikutan kejadian, m4yat m4ngsa dihantar ke Hospit4l Tengku Ampuan Rahimah (HTAR) bagi tujuan bed4h si4sat.

Selain itu difahamkan seorang lagi m4ngsa yang ced3ra par4h mempunyai isteri yang sedang h4mil.

Sekitar kejadian selepas perl4nggaran berlaku.

Dalam pada itu menurut kenyataan media Ketua P0lis Daerah Klang Utara, Asisten Komisioner S Vijaya Rao, kedua-dua pemandu SUV masing-masing berumur 20 tahun dan 24 tahun dit4han untuk si4satan selanjutnya.

Kes disi4sat mengikut Sek5yen 41(1) Akta Pengangkutan Jalan (APJ) 1987 dan sekiranya orang awam mempunyai maklumat mengenai kejadian tersebut diminta menghubungi Pegawai Penyi4sat, Inspektor Mohd Fadli Ismail di talian 017-2141318.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Sumber