Almy Nadia jalani pembed4han buang cyst, doktor sahkan h4mil luar r4him

PELAKON Datuk Fizz Fairuz memaklumkan isterinya iaitu Datin Almy Nadia terpaks4 menjalani pembed4han selepas disahkan memiliki ketumbuhan cyst dan juga meng4ndung di luar rahim.

Menurut Fizz, ketumbuhan itu dikesan selepas Almy dimasukkan ke hospit4l bagi menjalani pemeriksaan doktor pada petang Jumaat.

“Almy masuk bilik pembed4han pada pukul 6.30 petang tadi (Sabtu). Doktor kata ada cyst berdekatan rahimnya.

Almy Nadia dalam perjalanan ke wad bed4h.

“Cyst itu perlu dibuang cepat kerana t4kut pec4h, jadi doktor cadang buat pembed4han segera,” katanya ketika dihubungi mStar.

Sementara itu, Fizz memberitahu keput.usan untuk membuat pembed4han itu dimaklumkan pada pagi Sabtu selepas laporan uji4n dar4h diketahui.

Katanya, pembed4han itu perlu dilakukan segera kerana bimb4ng boleh memberi kesan kepada kesihatan dan kandungan kelak.

“Dua hari lepas ambil d4rah untuk pemeriksaan, hari ini dalam pukul 8 pagi dia punya keput.usan keluar.

“Sekarang ini dia kena buat pembed4han secepat mungkin sebab nanti dia akan menganggu kandungan jika h4mil kemudian hari. Dia meng4ndung sebenarnya tetapi meng4ndung luar rahim.

“Bila doktor periksa dekat r4him kosong. Ada setitik ket0lan dalam rahim tapi doktor kata bukan. Ujian air kenc1ng kata positif (h4mil). Bila buat pemeriksaan lain baru nampak ketulan dekat luar rahim.

Cyst itu perlu dibuang cepat kerana takut pec4h.
DATUK FIZZ FAIRUZ
PELAKON

“Ada cyst yang menganggu, kena buang cyst itu cepat dan kandungan luar rahim itu pun kena buang juga sebab t4kut pec4h,” ujarnya.

Dalam pada itu, Fiz juga memaklumkan keadaan kesihatan isterinya kurang baik serta mengalami lem.ah tu.buh b4dan sejak kebelakangan ini.

“Dia tunjuk simptom dem4m, ciri.t bi.rit, sa.kit pe.rut dan lema.h. Itu yang kami pergi buat pemeriksaan doktor tu,” tambahnya.

Untuk rekod, Almy telah mendirikan rumah tangga dengan Fizz pada 26 April 2014 dan pasangan itu dikurniakan empat cahaya mata perempuan.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Sumber