“Pak Samad Versi Bertudung…” – Buat ‘First Transition’ Di Tiktok, Netizen Puji Kecantikkan Ira Kazar

Menerusi satu perkongsian video yang dikongsikan oleh pemilik akaun Tiktok . Beliau yang berkongsi mengenai dirinya yang sedang membuat satu ‘transition’ yang sedang trending di halaman Tiktok.

Ira kazar atau Faghirah Fatini Binti Kazaruddin yang merupakan salah seorang artis tempatan, dan anak kepada pelakon terkenal iaitu Kazar atau nama sebenarnya En. Kazaruddin bin Saisi yang merupakan artis tanah air yang terkenal di dalam dunia lakonan.

Menurut video perkongsian yang berjaya menarik minat ramai dilihat pada mulanya hanya memakai hoodie dan kemudian melakukan transisi mengenakan pakaian yang lebih cantik malah siap bermakeup.

“My first transition video! Kita kan orang melayu tak boleh tunjuk jari tengah”, – Tulisnya di caption video tersebut.

Rata-rata netizen yang meninggalkan ruangan komen dengan pelbagai komen turut membuatkan video tersebut menjadi lebih menarik.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @cepatberita

Ada segelintir daripada netizen mengatakan bahawa wajah Ira Kazar mempunyai persamaan dengan pengarah hebat dan terkenal Malaysia iaitu Syamsyul Yusof.

Malah mereka juga turut mengambil kesempatan dengan mengusiknya dengan mengatakan bahawa mereka tidak sabar melihatnya berkahwin dengan Syamsul.

Walaubagaimanapun, ramai juga yang memuji kecantikkan Ira Kazar dan mengatakan bahawa dia mempunyai kecantikkannya yang tersendiri malah turut menyamakan wajah Ira Kazar dengan ayahnya, Kazar Saisi.

Sumber : https://propernewsd.com/

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Sumber