“Teringin nak ada anak”- 10 tahun menanti cahaya mata, wanita minta ‘edit’ ada bayi buat ramai seb4k

“TERINGIN nak ada anak… 10 tahun menanti tanpa zur1at.” Demikian dikongsi pengguna Facebook, Nourfi menerusi grup Facebook Grup Edit Apa Hari Ini yang meminta ahli grup yang lain menyunting gambar asal agar beliau tampil bersama bay1 di sebelahnya.

Nourfi, sal4h seorang wanita yang sedang menunggu cahaya mata selama 10 tahun, berkongsi fotonya seorang diri di dalam sebuah bilik.

Ujarnya, “boleh tak toIong edit kan ada baby comel tengah baring sebelah kita… teringin nak ada anak… 10 tahun menanti tanpa zur1at.”

Grup Edit Apa Hari Ini yang mempunyai hampir 200,000 ahli yang saling menghorm4ti, ‘sporting’ membantu menyunting foto rakan-rakan dan dalam masa sama menyerlahkan kreativiti masing-masing.

Susulan perkongsian Nourfi, terdapat beberapa ahli yang tampil menunaikan permintaannya dengan berkongsi foto-foto yang telah disunting.

Apa yang menjadi perhatian warga maya, ramai yang meluahkan seb4k dan tersentuh dengan hasil suntingan terbabit serta mendoakan wanita berkenaan mendapatkan zur.iat suatu hari nanti.

Rata-ratanya mereka mendoakan agar ditiupkan malaikat kecil dalam rahim wanita berkenaan serta meminta Nourfi untuk terus cekal dan tabah.

Ujar mereka;

“Saya tak pandai sangat edit.. saya doakan awak dimurahkan rezeki mendapat baby yang soleh dan solehah.. awak kuat…”

“Saya edit untuk beri harapan, kuatkan semangat jangan berput.us asa.. ikhtiar, berdoa dan tawakal.”

“Semoga dikurniakan cahaya mata.. marilah sama-sama kita berdoa agar dimakbulkan hajatnya.”

“Ya ALLAH, seb4knya, moga sis kuat dan tidak put.us usaha untuk dapatkan baby ya.”

“Ya ALLAH, Ya Rahman, Ya Rahim, kau utuskanlah malaikat kecil buat kakak ini. Tabahnya dia dan suami menunggu si kecil.”

Sumber : https://sinarplus.sinarharian.com.my/
Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Sumber