“Tak Serik Ye Dia Makan Bubur..” – Jep ‘Remb4t’ Seluar ‘Zebra’ Sari Yanti, Buat Netizen Tak Kering Gusi Ketawa!

Menerusi satu perkongsian video yang dikongsikan oleh pemilik akaun Instagram Sari Yanti. Beliau yang berkongsi mengenai satu video yang menggambarkan sesuatu dan sekaligus menjawab teka-teki warganet.

Sari Yanti Mohamad Nazari merupakan seorang pelakon dan penerbit wanita Malaysia. Beliau terkenal menerusi peranannya sebagai Kaisara dalam sitkom Kisah Kaisara. Sejak itu, beliau muncul dalam beberapa siri TV seperti Juanna, Annissa, Suria di Cordoba, BFF: Teman Tapi Mesra dan Cik Serba Tahu.

Menurut perkongsian video yang dikongsikan oleh Sari, dia telah memuatnaik satu video dengan menggunakan sound yang berjudul ‘Pulangkan’ nyanyian asal oleh Misha Omar.

Perkongsian video tersebut sekaligus menjawab persoalan mengenai Jep yang memakai seluar bercorak ‘zebra’ menerusi instagramnya miliknya.

 

Lihat siaran ini di Instagram

 

Siaran dikongsi oleh Sari Yanti (@sariyanti)

Seluar yang dipakai oleh Jep rupa-rupanya adalah milik isterinya, Sari Yanti dan video yang dimuatnaik oleh Sari Yanti menggambarkan Jep memulangkan seluar yang dipinjamnya semula.

“Yang Jep pakai tu sari punya ke…hahahhahahahahaha..ini lawak!!”, – Komen netizen.

Meninjau di ruangan komen, rata-rata daripada netizen hanya mampu ketawa dan ada juga yang mengatakan bahawa pasangan itu sebenarnya sangat kelakar dan boleh membuatkan sesiapa terhibur.

Komen Netizen:

Malah ada juga yang mengusik Jep dengan mengatakan bahawa dia tidak serik makan bubur bercili dan mahu makan bubur bercili lagi disebabkan tindakannya itu

Sumber : Ig Sariyanti

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Sumber