Kongsi Foto Sekeluarga, Akhírnya Abang Viva Kembali Berdαmαi “Segala perselisihαn fαhαm selesai”

Baru – baru ini kita disajikan dengan berita perkahwinan Abang Viva atau nama sebenarnya Osman Omar tanpa pengetahuan orang tuanya. 

Hal ini dided4hkan sendiri oleh kakak kandungnya dengan memuat naik status memaklumkan orang ramai untuk tidak bertanyakan mereka sekeluarga hal berkenaan Azwan. 

Namun begitu, Azwan tampil membuat ‘live’ di Facebook menceritakan segala yang berlaku sebenarnya dan memohon doa orang ramai agar perselis1han mereka selesai. 

Terbaru, Azwan akh1rnya memaklumkan segala persel1sihan faham antara mereka sekeluarga berjaya diselesaikan dan sudah berbaik. 

Dalam pada itu, Azwan memuat naik foto mereka sekeluarga bersama isterinya, Evanoza menerusi laman Facebook miliknya. 

Azwan juga meluahkan rasa syukur apabila sal4h faham antara dia, kakak dan kedua ibu bapanya dapat diselesaikan dan berterima kasih atas doa orang ramai kepada mereka sekeluarga. 

“Alhamdulillah, segala perselis1han faham telah diselesaikan.. Dan kami menjadi seperti dahulu kembali. Terima kasih kepada semua yang telah mendoakan. 

“Saya, wakil dari seluruh keluarga memohon ma4f atas segala yang telah terjadi. Saya berharap tiada lagi isv kec4man atau isv yang akan dikeluarkan,” tulis Azwan. 

Selain itu, dia juga berharap tiada lagi pihak mempersoal atau bertanya tentang isv ini kepada ibu bapanya dan hanya bertanya kepadanya sendiri. 

“Saya juga berharap tiada lagi persoalan atau pertanyaan tentang isu ini kepada ibu bapa saya.. Jika ada keb3ncian, pertanyaan atau apa – apa boleh terus kepada saya sahaja. 

“Biarlah saya seorang yang menanggvng segala beb4n, bukan keluarga saya. Insya-Allah, majlis perkahwinan kami akan dibuat pada bulan 12 tahun ini. 

“Ma4f juga kepada pelanggan saya sebab tak dapat datang untuk basuh kereta korang dan mungkin saya bercuti dalam sehari dua lagi sebelum saya teruskan kembali kerja cucian kereta bergerak saya..” tambah Azwan lagi. 

Sekadar info dan semoga bermanfaat. 

Sumber: 

[1] Rujukan, ohmymedia

[2] Gambar utama, mstar

[3] Gambar lain, azwan1992

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Sumber