Farah Ahmad Berdoa Dalam Masjid Nabawi Mohon Kesembuhan Nad Zainal

Khabar mengenai pelakon Nad Zainal yang dimasukkan ke unit rawatan rapi (ICU) ternyata mengundang rasa sedlh dalam kalangan peminat dan selebriti. Malah doa yang dititipkan buat aktres berusia 32 tahun itu tidak pu.tus diberikan oleh orang ramai.

Terbaharu, pelakon Farah Ahmad yang ketika ini berada di tanah suci Mekah bagi mengerjakan ibadah Umrah turut tidak terlepas untuk mendoakan kesembuhan Nad.

Menerusi hantaran di Instagram, Farah berkata dirinya terkej ut apabila mendapat berita mengenai pelakon drama Cina Bu ta itu sedang bertar ung nya wa di ICU.

“Ya Allah selepas solat subuh di Masjid Nabawi tadi dapat perkhabaran keadaan krit ikal adikku Farah Nadia Binti Zainal Abiddin @ Nad Zainal di ICU kerna jang kitan paru-paru.

“Adik, akak hanya mampu doa adik kuat yer adik. Ya Allah ampuni dia Ya Allah. Berikan kesembuhan buat Nad Zainal,” katanya.

Pada hantaran tersebut, Farah turut berkongsi satu foto ketika berada di dalam Masjid Nabawi sambil tangannya memegang sekeping kertas yang tertulis doa buat Nad.

Dalam masa sama, Farah berdoa agar Nad diberi kesembuhan dengan segera supaya dia boleh kembali menjalankan amanah sebagai seorang ibu kepada anaknya.

“Ya Allah, kau angkatlah penya kit yang dihadapinya Ya Allah. Ya Allah berikanlah dia kesembuhan segera agar dapat menjadi anak ibu yang baik dan dapat menjaga amanahnya dengan baik Ya Alllah. Ya Allah rahmati dan berkatilah segalanya buat Nad Zainal. Segala dengan izinMU Ya Allah. Aamiin” tambahnya.

Terdahulu, pada Selasa, Nad dilaporkan berada di ICU Pusat Perubatan Ampang Puteri, akibat jang kitan ku man di paru-paru.

Sementara itu, pelakon Ungku Ismail turut memaklumkan Nad yang masih dirawat di ICU kini dalam keadaan kriti kal.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Sumber