(Video) “Dengan Siti tak boleh bergαduh…” Roslan Aziz Dedαh Keperibadian Sebenar Tokti

Penyanyi Datuk Seri Siti Nurhaliza sememangnya terkenal dengan kelunakan suara serta bakat dalam bidang nyanyian. 

Bukan itu saja yang membuatkan Datuk Siti kekal dalam bidang industri selama lebih 20 tahun, ini kerana sikap rendah diri serta peramahnya. 

Hal ini diakui sendiri oleh penerbit album, komposer dan jurutera muzik terkenal, Roslan Aziz menerusi program Kerusi Dj Naz terbitan Molek FM. 

Menurutnya dia sudah lama mengenali sosok seorang Siti Nurhaliza dan mengagumi sikap yang dimiliki oleh penyanyi tersebut. 

“Siti Nurhaliza ini dia seorang penyanyi yang mempunyai kehebatan luar biasa. Saya pernah bekerja dan berg4duh dengan dia. 

“Tapi sebenarnya dengan Siti ni tak boleh nak berg4duh pun sebab dia sangat baik. Dia hormat orang. Itulah main faktor seorang Siti Nurhaliza. 

Dalam pada itu, dia men4fikan sikap yang ditunjukkan oleh Datuk Siti adalah dibuat – buat, malah mended4hkan ibu bapa Siti juga sepertinya. 

“Itu bukan PR. Memang sifat semula jadi dia sebegitu. Saya dah pernah berjumpa dengan mak dan ayah dia. Mereka juga hormat orang lain. Paling utama dia hormat diri sendiri. 

“Kalau sifat tersebut dibuat – buat? Sampai bila boleh bertah4n? Kalau dibuat – buat, sekejap je orang boleh tahu. Kalau sifat itu datang dari dalam, akan berkekalan selamanya. 

“Bila hormati orang lain, barulah sifat – sifat baik yang lain akan turut terserlah,” tambahnya lagi. 

Sekadar info dan semoga bermanfaat. 

Sumber: 

[1] Rujukan, mediahiburan

[2] Gambar, ctdk, astroawani

[3] Video, @molekfm

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Sumber