Ibu Minta Netizen Henti Kec4m Syifa Melvin

Sekian lama netizen berteka-teki, semalam berlangsungnya majlis pernikahan personaliti media sosial, Syifa Melvin bersama kekasih hatinya, pemain bola sepak Johor Darul Takzim (JDT), Safawi Rasid.

Syifa dan Safawi selamat bergelar suami isteri dengan sekali lafaz dalam satu majlis tertutup yang diadakan di Hotel Hilton, Petaling Jaya.

Bagaimanapun, ada netizen yang kurang senang dengan perkahwinan pasangan itu sehingga ada yang melemp4rkan kata-kata negatif terhadap Syifa.

Susulan itu, ibu Syifa iaitu Robiah Rahman dilihat ada memuat naik status di Insta Story meminta agar orang ramai supaya mendoakan yang terbaik buat anak dan menantunya.

Robiah turut meminta netizen berhenti mengecam anaknya serta mengatakan jodoh pertemuan di tangan Allah dan menitipkan pesanan supaya perbanyakkan istighfar jika rasa tidak puas hati.

Sementara itu, Syifa dilihat memuat naik semula perkongsian Robiah itu serta meluahkan rasa sayang buat ibunda tercinta dan mengatakan bahawa soal jodohnya adalah urusan Allah.

Sumber : Rotikaya

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Sumber