“Ayla Iras Daddy, Ayden Macam Mummy..” Alieff & Bella Kongsi Wajah Kembar, comel!

Personaliti media sosi4l dan Youtuber Alieff Irfan berkongsi berita gembira kelahiran kembarnya pada tarikh merdeka 31 Ogos 2022 yang lalu. Sejak itu, dia dan isteri ada berkongsi perkembangan kembar mereka namun masih belum bersedia untuk menunjukkan wajah kedua orang bay1 tersebut.

Kini bay1 mereka sudahpun berusia tiga bulan dan kedua-duanya membesar dengan baik. Baru-baru ini, Bella ada berkongs1 momen indah ketika mengadakan majlis akikah untuk kembar mereka di kampung halaman Alieff di Kelantan.

Sedikit-sebanyak melalui perkongsian di IG Story Belle boleh dilihat mereka mendukung bay1 kembar mereka. Ketika ini, Belle sudah sedikit terbuka untuk memperlihatkan kecomelan bay1-bay1 mereka yang diberi nama Ayla Medina dan Ayden Maleeq.

Menerusi Instagram twins_aylaayden, pasangan ini berkongsi wajah anak-anak mereka ketika usia 43 hari. Pasangan ini mengadakan sesi fotografi khas untuk merakam detik indah mereka sekeluarga dengan tema kuning dan coklat.

Tambah Bella, wajah bay1 kembarnya ini banyak berubah berbanding pada awal kelahiran mereka. Menerusi ruangan komen,  ramai yang melihat raut wajah Ayla lebih seiras dengan Alieef manakala Ayden pula lebih banyak mengikut wajah Bella.

Jelas kelihatan wajah bahagia pasangan ini ketika sesi fotografi dijalankan. Memang comel betul Ayla dan Ayden ni! Semoga mereka berdua membesar dengan sihat dan menjadi anak-anak yang sentiasa membanggakan kedua orang tua mereka.

Sumber : Pa&Ma

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Sumber