Pelakon Enot Dikejarkan ke Hospital! Keadaannya Sekarang Buat Ramai Terkejut

Pelakon Enot terpaksa dikejarkan ke Hospital Melaka akibat tidak boleh berjalan selepas terja tuh dalam bilik air di kediamannya pada petang Isnin.

Enot atau Azliza Abdullah, 44 berkata pada awalnya dia tidak merasakan kesan ja tuh itu tidak serius tapi terpaksa mendapatkan bantuan ambulans apabila dia mula berasa sa kit pada bahagian tulang belakang.

“Saya dan kejadian jatuh bilik air ni dah biasa berlaku cuma kali ini kesannya agak ter uk sedikit sebab  terkena pada bahagian lutut.

“Mulanya saya hanya pergi ke klinik berdekatan tetapi disebabkan sa kit bertambah teruk termasuk di bahagian pinggang dan belakang badan, saya terus menghubungi ambulans”, katanya.

Enot sebelum itu turut berkongsi video dia menerima rawatan di hospital berkenaan.

Disebabkan kejadian tersebut, Enot memberitahu kaki kanannya pa tah selain tempurung lututnya re tak.

Pemeriksaan doktor turut mendapati tulang belakangnya mempunyai mas alah dan separuh kaki kanannya disimen.

“Doktor periksa tulang termasuk tulang belakang saya sebab memang saya ada masa lah di bahagian itu sejak sekian lama. Sekarang ini doktor hanya simen separuh kaki pada sebahagian yang p atah.

“Selepas dirawat, saya sendiri yang minta untuk balik rumah…lebih senang duduk berehat di rumah. Jika sa kit berlarutan dalam tempoh beberapa hari ini mungkin perlu lakukan pembeda han “, katanya.

Sumber : Mstar, YT

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Sumber