Dikatakan Semakin Sómbóng, Pendedαhαn Ryan Bakery Mengejútkan Ramai

Pemilik nama Ryan Fahmi Bakery tidak perlu diperkenal lagi kepada umum sejak namanya mula disebut ramai, selain pernah muncul beberapa kali di kaca televisyen. 

Namun begitu, dia mengakui kini kurang mesra dengan segelintir pihak dan mengambil sikap berh4ti – h4ti selepas k3s penipvan yang dianggarkan sekitar ratus ribu ringgit. 

Mengulas lebih lanjut, personaliti TikTok mengambil pendekatan tersebut supaya tidak menjadi m4ngsa penipvan lagi. 

“Saya minta ma4f kepada pihak media atau mana – mana pihak yang terasa dengan saya. Malah, ada yang menyifatkan saya sebagai somb0ng kerana sikap yang terlalu berh4ti – h4ti ini. 

“Berasal dari kampung dan secara tiba – tiba menjadi orang yang dikenali, saya memang terkejvt sangat. Malah, saya cuba sebaik mungkin untuk membiasakan diri dengan keadaan dan situasi ini. 

“Apatah lagi, saya pernah dit1pu beberapa kali sehingga hampir mencecah ratusan ribu ringgit. Ia masih baru berlaku dan menjadikan saya takvt dan terlalu berh4ti – h4ti,” katanya kepada pihak media. 

 

Lihat siaran ini di Instagram

 

Siaran dikongsi oleh Ryan Bakery (@ryanfahmibakery)

Menurutnya, k3s penipvan tersebut melibatkan pembikinan video yang tidak dibayar dan beberapa lagi. 

“Sebenarnya saya tidak mahu peristiwa yang sama berulang lagi. Namun, tak sangka pula tindakan saya itu membuatkan ada yang kurang senang pula. 

“Apa yang berlaku saya jadikan sebagai pengajaran,” tambah Ryan atau nama sebenarnya Muhammad Ryan Fahmi Bakery, 27 tahun. 

Sekadar info dan semoga bermanfaat. 

Sumber: 

[1] Rujukan, ohmymedia

[2] Gambar, ryanfahmibakery

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Sumber