“Bukan semata-mata hanya bagi duit..” Yusof Haslam ‘Gúgur Air Mata’ Titip Pesanan Buat Anaknya Syamsul

Pengakuan Syamsul Yusof yang sudah pun bernikah dengan Ira Kazar di Thailand tertanya membuatkan ramai kece.wa terutama sekali isteri pertama, Puteri Sarah dan ibu kepada pengarah tersebut, Datin Patimah Ismail.

Menerusi temu bual Melodi, pengarah terkenal Datuk Yusof Haslam mengakui kece.wa dengan tindakan Syamsul membelakangkan keluarga namun tidak sedalam hati isterinya, Datin Patimah.

“B0h0ng kalau cakap saya tak kece.wa. Luahan hati saya mungkin tak sama datin sebab dia seorang ibu. Saya berpesan kepada datin kita doakan yang terbaik.

“Kalau timbul permasalahan lagi, saya harap Syamsul akan bagi penjelasan dan bertanggungjawab dengan apa yang berlaku. Jika ditakdirkan mereka tidak ada jodoh (harap tidak berlaku), Syamsul kena bertanggungjawab dengan isteri dan anak-anak,” katanya.

Yusof turut menitipkan pesanan kepada Syamsul bahawa tanggungjawab suami dan ayah bukan semata dengan memberi wang tetapi menjaga perasaan masing-masing.

“Bukan semata-mata hanya bagi duit. Kehidupan ini bukan satu perkara mudah. Kehidupan ini satu perjua.ngan,” katanya.

Dalam pada itu, Yusof dilihat tidak dapat menahan air mata turut berharap Syamsul, Puteri Sarah serta dirinya bersama isteri terus kehadapan dan move on.

“Saya harap Syamsul move on, Sarah move on, saya dan isteri saya juga move on. Kita harus memandang ke hadapan. Sesuatu yang dah berlaku kita tak boleh pa.tah balik

“Kita harus terima qada dan qadar. Saya sebagai seorang ayah sentiasa doakan yang terbaik itu sahaja. Saya tak mahu cakap soal kece.walah. Syamsul saya harap lebih bertanggungjawab. Kehidupan ini bukan satu perkara mudah. Kehidupan ini satu perjua.ngan.

“Perjua.ngan untuk mempertahankan rumah tangga, pertahankan isteri. Menjalankan tanggungjawab suami bukan hanya memberi nafkah duit semata-mata tetapi menjaga perasaan masing-masing. Suami perlu menjaga perasaan isteri dan isteri juga perlu melakukan yang sama,” katanya.

Sekadar perkongsian dan terima kasih.

Sumber:

[1] Rujukan, Rotikaya

[2] Gambar Utama, TheStar & Instagram Puteri Sarah

[3] Gambar 1, Utusan TV

[4] Gambar 3, Rotikaya

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Sumber