Kongsi Momen Hadir Majlis Ilmu, Penampilan Wan Sharmila Dipuji Netizen

Tampil dengan imej yang sopan dan menutup aur4t dengan sempurna, nama pelakon, Wan Sharmila berjaya mencvri perhatian netizen di media sosial.

Penampilan patuh syariah 

Sejak mengambil keputusan untuk berhijab kira-kira empat tahun lalu, penampilan pelakon manis ini sering menjadi buah mulut netizen berikutan pemilihan pakaian yang semakin longgar dan tudung yang semakin labuh.

Menerusi hantaran di laman Instagramnya (IG), pelakon berusia 42 tahun ini berkongsi momen ketika menghadiri majlis ilmu di salah sebuah masjid dengan berpakaian patuh syariah.

Susulan daripada itu, rakan artis serta peminatnya melu4hkan rasa kagum dengan penampilannya yang cantik dan manis ketika menutup aur4t dengan sempurna di samping turut mengenakan niqab dalam video berkenaan.

Bukan itu sahaja, kapsyen pada posting terbabit iaitu ‘Bukan orang baik, tapi cuba jadi lebih baik’ turut mencvri tumpuan. Malah, pada ruangan komen, rata-rata pengikutnya memuji serta mendoakan pelakon 7 Hari Mencintaiku ini agar sentiasa istiqamah dalam menuruti perintah agama.

Komen netizen:

Sumber : ohbulan.com

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Sumber