“Patutlah dia menang”- Belanja team ‘besar’ AJL37 sebelum menang, Alif Satar dipuji netizen!

Kemenangan penyanyi, Alif Satar bersama kumpulannya The Locos (ASTS) di Anugerah Juara Lagu yang ke-37 (AJL37) sebenarnya turut mengejutkan Alif Satar sendiri apabila rakaman video dia terkejut selepas diumumkan sebagai pemenang tular.

Alif Satar dan kumpulan The Locos (ASTS) menyanyikan lagu berjudul Anugerah Terindah dan telah diumumkan sebagai pemenang tempat ketiga AJL37 sekali gus membawa pulang trofi berserta wang tunai berjumlah RM30,000.

Namun begitu, satu perkongsian mengenai penyanyi ini nampaknya membuatkan ramai menghujani komen memberikan pujian terhadap sikap Alif Satar yang sebelum memenangi anugerah tersebut sempat belanja team Anugerah Juara Lagu yang ke-37.

Video:

@fatieymah1#CapCut #juaraa #laguu #anugerah #juaralagu #ajl #alifsatar♬ DJ Ngamen 5 SLOW REMIX – Tak Sawang Sawang Koe Ganteng Tenan – Dj Choko

“Sehari sebelum AJL37 Alif belanja semua tenaga kerja AJL, berkat belanja dapat Anugerah,” tulis pemilik akaun bernama davonheraff tersebut yang turut menarik perhatian apabila team AJL37 juga dilihat seronok. Alif Satar dalam rakaman tersebut membuat pengumuman di hadapan ramai dan tindakannya itu membuatkan dia menjadi perbualan di media sosial apatah lagi keesokan hari pula, dia menang anugerah.

Selain sikap bagus Alif Satar menjadi perbualan diruangan komen, nampaknya kasut yang dipakai oleh penyanyi ini juga dibualkan segelintir peminat yang tertarik dengan meninggalkan beberapa komen.

‘Harga kasut lagi mahal dari makanan tu semua, korang rilek je’

‘Patutlah dia menang malam, 1 hari sebelum AJL dia belanja semua untuk makan. Alhamdulillah rezeki Alif yang tak disangka’

‘Murah rezeki Alif’

Sumber : https://syor.com/

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Sumber