Tunai Umrαh Bersama, Penampilan Scha Alyahya & Awal Ashaari Jαdi Buαlαn Ramai

Baru – baru ini, pasangan selebriti Awal Ashaari dan Scha Alyahya berangk4t ke tanah suci Mekah untuk mengerj4kan umrah bersama keluarga. 

Scha mahupun Awal tidak lok3k berkongsi momen sepanjang mereka berada di sana untuk tatapan para peminat. 

Hal ini dapat dilihat menerusi Instagram milik Awal yang berkongsi foto mahupun video setiap apa yang mereka lakukan di sana. 

“Ziar4h ke k4ki buk1t Jabal Tsur, tempat pers3mbvnyian Rasullullah saw bersama Saidina Abu B4k4r ketika berhijr4h dari Mekah ke Madinah,” tulis Awal. 

Apa yang menjadi perhatian ramai menerusi perkongsian di laman Instagram Scha adalah mereka seg4k mengenakan jubah warna sama. 

Para peminat memb4nj1ri ruangan komen pasangan ini dengan memuji penampilan mereka berdua yang berpakaian lengkap untuk menunaikan ibadah. 

Dalam pada itu, ada juga segelintir pengikut mereka yang memuji kecantikan Scha yang mengenakan tudung labuh, selain mendoakan agar pasangan ini terus istiqamah dan mendapat umrah yang mabrur. 

Cantiknya Scha. Semoga berkekalan mcm ni.

Alhamdulillah. Suka tengok Scha bertudung. Kan lawa mcm ni. Semoga dpt umrah yg mabrur dan kekal berhijab. Amin..Amin yra.

Suka la.. dua ketvl ni pakai apa pon st4ilo ekk.

Sekadar info dan semoga bermanfaat. 

Sumber: 

[1] Rujukan, rotikaya

[2] Gambar, schaalyahya, awalashaari

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Sumber