“Ni Lagi Advanced Dari Ira Kazar..” Isteri Ded4h Per4ngai Cur4ng Hafidz Roshdi! Sangka Baik Makan Diri

Nama pelakon Hafidz Roshdi menjadi pan4s apabila namanya dipetik ramai selepas tul4r dakw4an cur4ng belakang isterinya, Nurul Shuhada Mat Shukri. Bertambah kukuh spekulasi berkenaan apabila tiada sekeping foto isterinya di laman Instagram.

Tidak berdiam diri, pelakon yang berusia 29 tahun menafikan dakw4an tersebut dengan mengatakan rumah tangganya adalah baik-baik sahaja.

Bagaimanapun, ungkapan Hafidz itu seolah-olah tidak ‘sepadan’ apabila isterinya tampil membuat naik kenyataan di hantaran Insta Stories peribadi miliknya mengenai isu kehadiran orang ketiga dalam rumah tangga mereka.

Menerusi beberapa hantaran dikongsikan semula di sebuah forum hiburan, Shuhada meluahkan kekecew4an dengan sikap seorang wanita yang did4kwa menjadi ‘peny0ndol’ dalam rumah tangga mereka.

Shuhada berkata, dia ‘sangat’ berterima kasih kepada wanita berkenaan kerana terg4mak mer4mpas seorang bapa kepada anak-anaknya selain mervntuhkan rumah tangga mereka.

“Kepada awak, terima kasih sebab s4kitkan hati saya dengan anak-anak yang tidak berdosa.

“Terima kasih kerana menjadi seorang perempuan yang mengambil abah kepada anak-anak saya.

“Terima kasih kerana mervntuhkan rumah tangga saya, terima kasih kerana sanggup melihat penderitaan wanita lain sebab nak ‘f1ght for your love,”tulisnya.

Dalam hantaran berikutnya, wanita berkenaan disifatkan seakan muka temb0k sehingga sanggup datang ke rumah mereka selain membuatkan dirinya dan anak-anak mend3rita.

Selain itu, Shuhada turut mengakui dirinya terasa bod0h kerana sering bersangka baik dengan apa yang berlaku sehingga mengakibatkan dirinya mend3rita.

“Saya salah sangat-sangat sebab saya b0doh, maafkan ibu ya Umar dan Humairah, ibu akan cuba yang terbaik,”luahnya.

Tambah Shuhada, wanita berkenaan lebih hebat dalam ‘ilmu meny0ndol’ berbanding anak pelakon senior, Kazar Saisi iaitu Ira Kazar yang mer4mpas kebahagiaan aktres jelita, Puteri Sarah Liyana dan anak-anak.

Terdahulu, seorang aktor lelaki dikhabarkan ‘k4ntoi’ bermesej luc4h bersama seorang wanita dan terb0ngkar setelah diketahui isterinya sendiri.

Sumber: Forum,omm

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Sumber