“Bu4ng Je Lah Nama Sepahtu Tu…” Shuib Sertai ‘Ubi Superstar’, Ramai Persoalkan Tentang Sepahtu Reunion

Baru-baru ini, pelawak Jep ada menjelaskan tentang kumpulan Sepahtu apabila ramai yang bertanyakan mengenai Shuib yang tidak lagi bersama kumpulan itu. Namun Jep menjelaskan dia tidak mempunyai kuasa untuk memaksa sesiapa sebaliknya dia menghormati keputusan yang dibuat.

Malah sehingga kini juga, Shuib tidak pernah mengeluarkan sebarang kenyataan mengatakan dia sudah keluar dari kumpulan Sepah atau Sepahtu. Tetapi baru-baru ini, ramai yang mula mempersoalkan status Shuib apabila pelawak itu dilaporkan menyertai kumpulan pelawak lain untuk sebuah program baru.

Difahamkan, Shuib bakal menyertai program Ubi Superstar Live bersama kumpulan pelawak UBI yang terdiri daripada Fad, Sharif dan Namie. Rancangan yang akan bersiaran pada minggu hadapan ini juga turut menampilkan dua pelawak lain iaitu Shuib dan Ajak.

Komen netizen

Perkongsian Shuib di Instagram ini turut menerima pelbagai reaksi dari netizen yang tertanya-tanya mengapa Shuib menyertai program ini namun tidak mahu kembali semula bersama Sepahtu Reunion. Malah ada juga yang meminta Shuib membuang sahaja nama Sepahtu dari username akaun Instagram miliknya ini.

“Kesian hamba Allah sorang tu, sanggup tebalkan muka ajak kamu untuk join balik tapi kamu bagi alasan ada komitmen lain yang lagi penting.”


“Buang je lah nama sepahtu tu, fans terasa gila kau macam ni. Letak je Shuib Ubi. Lebih kurang dah tak jauh beza.”

Menurut Shuib, dia sentiasa terbuka untuk menerima jemputan untuk ke Sepahtu Reunion. Tambahnya, dia juga masih mengekalkan hubungan yang baik dengan ahli kumpulan Sepahtu dan tidak pernah mengatakan sudah keluar dari kumpulan itu seperti yang didakwa ramai.

“Ada rezeki saya akan ke sana juga. Sebab tu bila dengan UBI ni seperti angin baru. Apa salahnya saya buat.”

Sumber:syor.com

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Sumber