“Tengah komen kat bawah ke tu?” – S1ndir Hafidz Roshdi kepada netizen selepas isteri ded4h kecur4ngan

NAMA pelakon Hafidz Roshdi kembali menjadi sebutan ramai selepas tular beberapa tangkap layar Instastory dipercayai milik isterinya iaitu Nurul Shuhada yang memberi bayangan aktor berkenaan berlaku cur4ng.

Susulan pended4han tersebut, netizen bertindak menyer4ng di ruang komen hantaran Instagram milik Hafidz yang rata-rata kecewa dengan sikap aktor berkenaan.

Rata-rata menvduh Hafidz mengan1aya isteri dan dua anak mereka yang masih kecil dan tidak menyangka aktor berkenaan bersikap berkenaan.

Apatah lagi, Hafidz sebelum ini menyangkal d4kwaan cur4ng terhadap Shuhada malah menyifatkan laporan mengenai perkara itu oleh sebuah portal berita adalah fitn4h.

Screenshot-2023-02-16-at-9.56.17-AM

Luahan Nurul Shuhada di Instagram miliknya.

“Akhirnya isteri sendiri yang keluarkan kenyataan. Nak ‘konar’ macam mana lagi ya lepas ini?

“Lain kali kalau cur4ng, jujur jer bro… Jangan pusing sana pusing sini. Last-last terciduk, k4ntoi. Kesiankan la isteri. Jika tak kesian dekat isteri, tengok la muka anak-anak.

“Menyesal minat kau, muka konon alim… baik tapi rupanya an1aya isteri dengan anak. Konon isteri untuk tatapan padahal memang kau cur4ng, kan!,” antara komen netizen.

Terdahulu, menerusi tangkap layar yang dikongsi menerusi Instagram menggunakan nama @shushukriii meluahkan rasa kecewa dan berterima kasih kepada wanita yang did4kwa menjadi penyondol dalam rumah tangga mereka.

Bukan itu sahaja, menerusi status berlainan turut menyifatkan wanita berkenaan seakan-akan tidak tahu malu apabila sanggup berkunjung ke rumah mereka sehingga membuatkan dia dan anak-anaknya mender1ta.

Sementara itu, ada juga dalam kalangan netizen yang turut menasihati aktor berkenaan agar segera insaf sekiranya d4kwaan menyelubungi dirinya ketika ini adalah benar.

295341353_722071355526369_8564793038755088662_n

Antara komen ditinggal netizen di Instagram Hafidz.

Ramai meminta agar Hafidz menghargai pengorbanan Shuhada yang sentiasa bersamanya ketika susah dan senang apatah lagi wanita itu ibu kepada dua zuriatnya.

Malah ada meminta Hafidz meneliti apa yang berlaku kepada rakan selebriti iaitu Shuk Sahar yang kini kehilangan banyak perkara disebabkan bersikap cur4ng.

“Harap jagalah hati isteri dan anak-anak itu dengan baik, buang masa itu semua (berlaku cur4ng). Apa yang ada depan mata hargai sebelum semuanya musn4h, kerjaya pun hancur nanti.

553

Hafidz sebelum ini pernah memuat naik gambar bersama isteri sebagai menyangkal d4kwaan dia berlaku curang.

“Netizen sekarang dah pandai bijak siapa artis yang buat hal mereka akan boikot. Jangan tanya kenapa selepas ini nasib awak sama macam Shuk,” komen netizen.

Sementara itu, usaha mStar bagi mendapatkan kenyataan daripada Hafidz sendiri berhubung isu tersebut bagaimanapun tidak berjaya apabila panggilan dibuat kepadanya tidak berjawab.

Sebelum ini, aktor berusia 29 tahun itu pernah dikaitkan dengan tudvhan cur4ng iaitu dengan menghantar mesej luc4h dengan wanita lain sehingga kelakuan itu dihidu oleh isterinya.

HR

Hantaran terbaharu Hafidz di Instagram.

Sumber memberitahu, pelakon berkenaan juga bertindak memadam gambar Shuhada di Instagram.

Pun begitu, menerusi temu bual bersama mStar, Hafidz menafikan tudvhan dirinya berlaku cur4ng dan memilih untuk tidak berkongsi gambar isteri kerana ia untuk tatapan peribadi.

Untuk rekod, Hafidz mendirikan rumah tangga dengan Shuhada pada 30 April 2016 dan mereka dikurniakan dua cahaya mata iaitu Humairah, 6, dan Umar yang kini berusia dua tahun.

Sumber : https://www.mstar.com.my/

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Sumber