Didakwa s0mbong dan b0ngkak dengan peminat, sekali Nad Zainal tampil dengan reaksi ini

Selepas kecoh dengan dakwaan ‘baby bump’, nama pelakon Nad Zainal terus-menerus menjadi tumpuan warganet di media sosial.

Hampa lambaian tidak dibalas

Terbaru, ada seorang peminat meluahkan rasa kecewa dengan tindakan Nad yang didakwa sombong ketika bertemu di sebuah pusat kelengkapan rumah.

Dakwa pengguna akaun @lve.m3 di ruangan komen, dia sudah melambai-lambai ke arah aktres berumur 34 tahun namun tidak dilayan.

Cantiknya Kak Nad. How I wish sikap Kak Nad (panggilan) pun secantik muka Kak Nad. Sedih saya tadi kat Ikea MyTown, duduk depan meja Kak Nad. Saya lambai-lambai dan senyum Kak Nad buat tak nampak.

Kemudian, Kak Nad dah habis makan, lalu depan saya, saya lambai lagi, tapi Kak Nad masih buat tak nampak kat saya peminat Kak Nad ini.

Sentap dengan respon pemilik nama Farah Nadia Zainal Abidin, wanita tersebut menyatakan dia enggan lagi meminati aktres yang baru sahaja sembuh dari penyakit pendarahan dalam paru-paru.

Lepas ini tak minat dah lah. Saya doakan semoga penglihatan Kak Nad tidak terjejas ya. Jaga diri.

Tak nampak bukan kekwat

Sementara itu, ketidakpuasan hati itu mendapat perhatian dari empunya diri. Pelakon drama Cina Buta memohon maaf dan menekankan dia memang tidak nampak wanita itu di lokasi kejadian.

Wanita tersebut juga dilihat telah meminta maaf kerana sudah buruk sangka.

Reaksi warganet

Dia introvert kot. Kita kalau jumpa artis, buat biasa2 je lah. Ada jugak terserempak artis dlm lif rumah, berbual dgn artis sbb dia nk try swap cover ford ranger. Artis pun ada guna servis pengangkutan 4×4 kita, kita layan sama je lah mcm org lain.

Selalu terjumpa artis… tapi buat tak tahu saja. Biarlah. Anak2 pun diajar begitu. Tapi comelnya, bila ada artis tu pula yang senyum terlebih dahulu. Okay. Balas dengan ikhlas.

Ni klu jenis yg baca tajuk je bole kene kecam berjemaah dah Nad Zainal ni.

sumber:instagram

Be the first to comment on "Didakwa s0mbong dan b0ngkak dengan peminat, sekali Nad Zainal tampil dengan reaksi ini"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*