Lumrah Jadi Anak Bongsu, Terpaksa Reda Tidur Ruang Tamu Bila Tiba Musim Raya

Bila tiba musim perayaan seperti Hari Raya AidilFitri, apa yang menggembirakan hati semua orang apabila boleh balik kampung untuk beraya bersama sanak saudara dan boleh berkumpul dengan adik beradik yang sekian lama terpis4h akib4t kekangan hidup masing-masing.

Walaubagaimana pun, apabila berkumpul adik beradik di rumah beramai-ramai sering kali tempat tidur merupakan kebimbangan utama kerana biasanya tak semua mempunyai bilik masing-masing dan anak yang belum lagi berkahwin haruslah memberikan bilik kepada adik beradik yang dah berkahwin.

Begitulah yang berlaku kepada seorang gadis yang merupakan anak bongsu di dalam keluarganya, kerana meminjamkan biliknya kepada abang dan kakaknya ang baru berkahwin, gadis itu tidur di ruang tamu rumahnya apabila adik beradik berkumpul sempena hendak menyambut Hari Raya Aidilfitri.

Menurutnya, dirinya dengan rel4 hati memberikan biliknya kepada abang dan kakaknya dan telah bersiap sedia dengan toto di ruang tamu. Memang lumrah menjadi adik bongsu kena beralah dengan adik beradik yang lain.

Video:

Menjengah ke ruangan komen, ramai netizen yang memberikan komen yang mereka juga mengalami nasib yang sama dan memahami perasaan perasaan dirinya.

Komen Netizen:

sumber: tiktok

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "Lumrah Jadi Anak Bongsu, Terpaksa Reda Tidur Ruang Tamu Bila Tiba Musim Raya"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*