Keadaan Terkini Pelumba Negara Hafizh Syahrin Selepas Motorsikal Terbelah Dua Semasa Perlumbaan

Pelumba negara, Hafizh Syahrin terlibat dalam kemal4ngan ketika perlumbaan Moto2 di Litar Red Bull Ring, Austria sebentar tadi. Kejadian bermula apabila Enea Bastianini terjatuh daripada motosikal dan jenteranya terseret ke tengah litar.

Hafizh Syahrin yang datang dari arah belakang mereempuh motosikal terbabit sehingga terpelanting ke arah hadapan. Empat pelumba terbabit dalam kemal4ngan ini iaitu Bastianini, Hafizh Syahrin, Edgar dan Farid Izdihar.

Kelihatan Hafizh Syahrin dibawa masuk ke dalam ambulans dan dikejarkan ke hospital untuk rawatan lanjut.

Bendera merah dikibarkan menandakan perluambaan perlu dihentikan dan bakal disambung semula selepas litar dibersihkan.

Bagaimanapun, Prinsipal Petronas Yamaha Sepang Racing Team (SRT), Datuk Razlan Razali mengesahkan pelumba berusia 26 tahun itu tidak mengalami kecederaan serius.

Jentera Hafiz Syahrin Terbelah Dua Akibat Pelangg4ran Kvat

Pelumba negara, Hafizh Syahrin terlibat dalam kemalangan ketika perlumbaan Moto2 di Litar Red Bull Ring, Austria sebentar tadi. Kejadian bermula apabila Enea Bastianini terjatuh daripada motosikal dan jenteranya terseret ke tengah litar.Hafizh Syahrin yang datang dari arah belakang merempuh motosikal terbabit sehingga terpelanting ke arah hadapan. Empat pelumba terbabit dalam kemalangan ini iaitu Bastianini, Hafizh Syahrin, Edgar dan Farid Izdihar.

Kelihatan Hafizh Syahrin dibawa masuk ke dalam ambulans dan dikejarkan ke hospital untuk rawatan lanjut. Bendera merah dikibarkan menandakan perluambaan perlu dihentikan dan bakal disambung semula selepas litar dibersihkan.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.

Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Be the first to comment on "Keadaan Terkini Pelumba Negara Hafizh Syahrin Selepas Motorsikal Terbelah Dua Semasa Perlumbaan"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*