Cucu Mahathir Di Tangkap Langgar PKPP, Di Katakan Dibawah Pengaruh Alk0h0l

Cyberjaya – Cucu kepada Tun Dr Mahathir Mohamad di katakan di tahan pihak polis dalam satu serbuan yang di jalankan ke atas sebuah permis hiburan di ibu kota, pada Sabtu lalu.

Menurut sumber yang di hubungi SuaraTV sebentar tadi, Meera Alyanna Mukhriz di tahan oleh sepasukan anggota polis sekitar jam 1.20 pagi sebelum di bawa ke balai polis di Taman Tun Dr Ismail.

“Ya, beliau di tahan pagi Sabtu lalu, kerana melanggar perintah PKPP dan ketika di tahan beliau dalam keadaan mabuk,” memetik kenyataan sumber tersebut.

Serbuan di lakukan hasil maklumat orang ramai yang mendakwa permis hiburan tersebut beroperai melebihi had masa yang ditetapkan.

Daripada hasil serbuan tersebut seramai 30 orang telah ditahan atas pelbagai kesalahan sebelum di bawa ke balai polis untuk tindakan selanjutnya.

“Pemilik tempat tersebut dan 2 pekerja telah ditahan kerana tidak mempunyai lesen menjual minuman keras serta tidak mempunyai permit pekerja asing yang sah.

“Seramai 30 pelanggan telah dibawa ke balai untuk pelbagai kesalahan PKPP dan siasatan dibuat di bawah Peraturan 11, Peraturan Pencegahan & Pengawalan Penyakit Berjangkit,’ katanya lagi.

Pihak kami masih sedang berusaha untuk mengbungi Ibu Pejabat Polis Daerah Brickfields untuk mendapatkan pengesahan maklumat lanjut. – SuaraTV

PKPP DAN PERATURAN SOP

Kerajaan Malaysia telah menetapkan bahawa semua kedai-kedai makanan hanya boleh beroperasi sehingga 12malam sepanjang PKPP.

Ally mukhriz telah melanggar peraturan PKPP dengan berada di kelab malam sampai pvkul 1:30pagi.

SIAPA SEBENARNYA MEERA ALYANNA BTE MUKHRIZ ?

Meera Alyanna Bte Mukhriz (Ally Mukhriz) yang baru berkahwin pada bulan Februari 2020 ini memang tidak asing dari kontr0versi.

Dan sering mencetuskan pelbagai 1su sebelum ini.

Jadi tidak memeranjatkan jika Ally Mukhriz ditahan dalam keadaan mabvk pada 1:20pagi di sebuah kedai minuman ker4s di Kuala Lumpur.

Sebenarnya Ally Mukhriz telah banyak menghabiskan masa di luar negara sebelum ini dan memang suka mengikut budaya barat.

Sifatnya yang terded4h dengan parti-parti liar and minuman ker4s.

Walaupun keluarganya terutamanya Tun Mahathir selalu bercakap seolah-olah memperjuangkan agama Islam dan adab Melayu.

Tetapi hakikatnya cucunya sendiri sangat terikut-ikut budaya barat dan suka berparti dan minum minuman ker4s.

INILAH RUPA SEBENAR CUCU KESAYANGAN TUN MAHATHIR DAN ANAK MUKHRIZ MAHATHIR.

Bukan itu sahaja, malah cucu kesayangan Mahathir ini juga mempunyai kapal layarnya sendiri yang dihadiahkan oleh bapanya DATO’ SERI UTAMA HAJI MUKHRIZ MAHATHIR sempena hari jadinya.

Sumber suaratv, bsm.kini.blog

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.

Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Be the first to comment on "Cucu Mahathir Di Tangkap Langgar PKPP, Di Katakan Dibawah Pengaruh Alk0h0l"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*