Mlm pertama bersama suami tak dpt tembvs. Aku pula rsa saklt, tak sangka sebab ini rupanya

*gambar sekadar hiasan.

Assalamualaikum semua.Maaf kalau ada kekurangan dari segi penyampaian. Semoga kalian dapat faham dengan cerita yang saya cuba sampaikan ni. Tujuan saya bercerita ni adalah untuk minta doa kalian supaya saya dan suami sembvh dari slhir yang dikenakan ke atas kami dan juga untuk memberi info kepada pasangan yang mungkin punya msalah macam kami tapi tak sedar.

Kalau ada nombor perawat atau cadangan, mohon tulis di ruangan komen ya. Terima kasih. Saya sekarang dah berkahwin lebih kurang dekat 3 tahun dah dengan suami. Dan kami sudah dalam proses rwatan sejak awal tahun ni. Macam mana saya boleh sedar saya kena slhir?

Actually saya tak sedar pun. Saya hanya berfikiran positlf dan fikir yang ini adalah penyaklt kllnikal sahaja. Penyaklt ni bermula lepas saya kahwin. Benda pertama yang berlsaya adalah, kami tidak boleh berset*buh. Seakan ada benda bl0ck pada f*raj dan rasa saklt yang teramat sangat bila pntrati0n cuba berlaku.

Saya rasa dalam 3 4 bulan gitu k0t, langsung tak boleh tembvs. Saya ingat mungkin sebab faktor selapvt d4ra tebal, sebab kan setiap wanita berbeza. Jadi, kami biarkan saja untuk natur4l proses takes its own time.

Lama lepas tu baru boleh tembvs dengan izin Allah. Tapi apa yang berlaku adalah, setiap kali lepas berstvbuh, saya akan dapat kenclng tak lawas yang sangat kr0nik. Kenclng tak l4was ni first time saya kena, 2 minggu baru lega.

Kencing tak l4was yang sangat saklt, setiap seminit dua saya akan terkenclng tapi 2 3 titik je. Sampai kena pakai pad 6 8 keping sehari. Nak buat macam mana, saya kena lepas jugak kenclng ni on the spot, tak boleh than untuk ke toilet sebab kalau saya than, saklt tu ng!lu ibarat lubang kenc!ng kita ni di ccuk2 dengan l!di pnas.

Selagi tak lepas, selagi tu rasa saklt diccuk2. Bila lepas pulak, akan rasa saklt ibarat kemalvan kita dihlris2 dengan plsau kemudian kena teny3h dengan c!li. Tersangatlah ped!h Allah sahaja yang tahu.

Sampai menger4ng saya setiap kali nak buang air kenc!ng yang 2 3 titik tu. Kaki sejuk jangan cakap la. Macam rend4m dalam ketvl ais. Memang badan menggel3tar bila kena kenclng tak l4was ni. Memang rasa nak dem4m. Kena selimut sampai kepala. So, pendek cerita, saya pegi klinik, Dr bagi ubat biasa je ant!blotic.

Dia kata apa yang saya al4mi ni adalah honeymo0n sindr0m. Perkara biasa untuk orang perempuan yang baru kawen. Sebab badan kita tak biasa lagi dengan angg0ta lelaki katanya. Dia suruh pr4ktis cara basvh kemalvan yang betul dan hygi3ne praktls before & after set*buh dengan husband.

Tapi bila dah kerap sangat jadi & saya asyik p4tah balik pegi kat dia lepas semua nasihat dia saya dah amalkan, last2 dia refer saya kepada Dr pkar. Sebab dia kata benda ni tak n0rmal. Saya pun pegi la check, buat semua klin!kal test, tapi resultnya hanyalah jangk!tan kvman sahaja. Every other things are fine. Result yang sama, ubat yang sama tapi yang lebih kuat dan lebih kuat lagi.

Berapa pkar dah saya lomp4t. Pkar saklt puan la, pkar sar4f la, pkar buah pinggang la. Siap lompat h0spit4l lagi. Last sekali, Dr tu sendiri suruh saya try alternatlve lain. Minum pati cranberry etc. & tak payah makan ubat dah.

Saya rasa mungkin dia concern long term effect kot. Saya amalkan yang Dr tu suruh. Tapi lama2 takda eff3ct. Last2 saya than je saklt tu kenclng tak lawas tu guna kekuatan diri sndiri. Menger4ng saklt sampai la kenclng tak lwas tu hilang sndiri. Seminggu ke 2 minggu ke.

Than je. Sampai thap gil42, sebulan pun masih tak hilang. Penyaklt tu smpai saya dah keb4l dah dengan rasa saklt dia. On off. Kejap ada kejap takde, kejap rasa kejap tak. Doa & tawakal je time tu sebab nak solat pun susah, nak baca Quran, nak buat ibadat sebab badan kita sentiasa dalam keadaan naj1s.

Pakai pad kenclng selalu. Dan saya perasan kenclng tak l4was ni akan berlsaya paling tervk bila nak dekat asar smpai la tengah malam sebelum tidur. Tu lah kemncak dia. Tapi lama2 timlng dia tu berubah sampai la thap paling tervk sekali dari cel!k mata, sampai la tidur balik. Saya sampaikan takbt nak setvbuh dengan suami saya sebab kesannya saya akan saklt sampai 2 minggu.

Dah la masa setvbuh tu pun cuma rasa saklt je, lepas tu tmbah pulak saklt 2 minggu lepas tu. Mesti korang tertanya kenapa la saya tak pergi berubat kampung. Ada, saya ada pergi dekat sorang ustazah ni untuk dapatkan rwatan ruqyah tapi dia cakap saya takde ganggvan. Suami saya je ada ganggvan sikit.

Mungkin terkena masa pergi mana2. Benda tu menylnggah dia kata. So, lepas tu saya tak pergi dah la. Buat rwatan macam biasa je yang mandi daun bidara tu. Tapi lepas tu masih jadi jugak. Disebabkan duk ingat penyaklt klinlkal & saya takde ganggvan, kami pun pergi la ke haem0pati pulak.

Haaa kat situ la first time bila Dr tu check, dia dapat rasa yang saya ada ganggvan tapi dia tak mampu nak rwat. Jadi Dr haem0pati tu suruh saya saya dapatkan rwatan islam. Tapi kami tak pergi sebab sibuk dengan keja & parents in law pulak tak percaya yang kami ada ganggvsn. Diaorang duk suruh pergi dapatkan rwatan klin!kal sahaja. Jadinya terbtas di situ.

Tapi memang pun, selalu kalau kita ada ganggvan ni memang benda tu akan buat macam2 bagi usaha kita nak dapatkan rwatan islam tu tak jadi. Sebagai c0ntoh tetiba sihat la. Dia skip kejap beberapa kali dari jadi kenclng tak l4was lepas setvbuh tu. So, saya pun ingat saya sihat dah la.

Rupanya tak, j!n set4n tu acah2 sikit di situ. Tapi lama2 saya dan suami asyik berg4duh. Bergduh takde pnca. Kitaorang kerja sendiri, ada kedai. Setiap kali keluar je dari pintu rumah nak pegi kerja kitaorang akan bergadvh.

Takde pvnca. Dua dua akan m00dy dan bertek4k sepanjang hari. Kitaorang sedar benda tu, dan akan asylk minta maaf lepas tu. Tapi kalau kat rumah tak bergadvh pun. Bila buka slot Pesona d’Zahra Ustaz Amin kat IKIM, mesti kitaorang akan cakap, haa tengok tu kita kena pergi check ni. Asyik gadvhhh je tak bersebab.

Kena pergi pusat syifa ni. Tapi tak pergi2 pun. Entah lah. Asyik terh4lang je niat tu. Macam2 hal. Sampai la satu hari, mak mertua saya tolong pergi kat sorang ustaz ni minta buat air penwar dengan daun herba untuk hilangkan kenclng tak lwas aku. Saya minum tapi tak jadi apa jugak. Last sekali mak mertua bawak saya sekali.

Kat situ la pertama kalinya saya dapat tahu yang saya terkena sihlr kunci. Dan fast forward cerita, dah beberapa perwat saya pergi. Ada yang cakap saya ada ganggvan, ada yang cakap saya takde apa2 ganggumvan. Mungkin terhij4b kot. Sebab kawan saya yang biasa kena sihlr memang ada cerita dia dulu pun ada peramwat yang terhij4b tak nampak ganggvan dalam diri dia.

Tapi untuk peramwat yang cakap saya ada ganggvan tu, semuanya cakap saya kena sihlr kunci. Bagi yang nak tahu secara general simpt0m sihlr kunci ni korang boleh la Google. Tapi beware sebab korang akan rasa ser4m & tak selesa bila baca tu. Lagi2 yang tunjuk sekali gambar barang perantaraan sihlr tu.

Ok sambung balik. Sampai la saya pergi kat sorang peramwat ni, setelah diruqyah, dia bagi tahu saya slhir kunci yang dikenakan ke atas saya ni sangat lah berat. Penylhir saya gunakan kaedah patvng macam patumvng v0doo tu. Guna b0m0h si4m. Kat patvng tu, rahlm saya kena kunci ibarat kunci mngga supaya tak mengandvng.

Far*j saya kena tvsuk buluh sebab tu macam kena bl0ck tak boleh buat penetration. Paha saya pun kena knci ikat supaya tak boleh rengg4ng untuk bersama. Lher saya kena jervt dengan tali t4ngsi kemudian dij4hit ke atas kepala sepanjang muka saya dan ada mata ka!l cakbk kat muka kiri & kanan.

Oh lupa nak cerita setahun sebelum saya jumpa perwat ni, dalam tempoh saya kenclng tak lwas tu, satu pagi tu saya bangun dalam keadaan saya rasa tercekkk. Macam terlekat biji buah. Tel4n je benda tu gerak tapi tak trun. Cuba mntah pun tak keluar. Bila pegang kat tengkvk, boleh rasa kita tengah grlp benda tu.

Risam4u jugak takvt kans3r ke apa. Pergi check kat pkar sampai masuk kamera segala. Keputusan dia takde apa. Dr tak dapat detect. Dia kata mungkin muscle contraction sebab str3ss. Setahun benda tu tak hilang dari anak tek4k aku. Berlenja2 air liur sebab rasa terlek4t kan?

Mulut kita aut0matik berair nak bagi boleh telan benda terlek4t tu. Oh ya, benda terceklk ni rasa lagi kuat bila kita baca Quran. Makin menjadi2 pulak rasa terlek4t tu. Dan jervt2 l3her jhit2 mata k4il ni tujuan dia adalah supaya saya tak boleh makan, muka b4u bsuk & nampak h0doh di mata suami.

Dan memang suami saya cakap dia ada bau sebelum ni cuma dia tak bagi tahu saya sebab takvt saya terasa. Dada (payvdara) saya pulak ditlkam sebel4h dengan plsau. Perwat tu kata kalau biar lama boleh jadi k*nser payvdara. Sebab tu saya rasa saklt berdenyvt kat dada sebelum tu. Suami saya pulak disihlr supaya ada msalah dgn keluarga aku. Supaya diorang tak ngam.

Tapi Alhamdulillah, Allah gerakkan jugak hati saya untuk bertemu dengan perwat tu. Memang takes time lama untuk smbuh dia kata sebab badan kena tervk. Hakikinya di luar memang tak nampak.

Tapi batinnya dia kata badan saya tervk dah. Cuma subhanallah Allah maha kuasa maha penyayang, Dia lindungi aku. Sekarang ni dah hampir 10 bulan sejak saya buat rwatan dengan dia. Hampir hilang dah smua rasa saklt tu.

Tek4k pun tak rasa terceklk dah, dada pun tak saklt dah. Cuma kenclng tak lwas ni je yang kadang2 jadi. Doakan saya kalian. Semoga sembuh sepenuhnya yang tiada saklt dah selepas tu. Perwat tu cakap saya kena sihlr ni sangat sangat lah tervk. Boleh m*ti.

Dan kesannya memang melemahkan sistem pernakan aku. Kalau terlmbat boleh m4ndul. Tapi Allah selamatkan aku. Sihir yang dihantar tu tak diizinkan menjadi sepenuhnya. Sikit2 sahaja yang jadi ni. Ya, sikit2 je yang jadi ni kalian, yang saya rasa ni.

Kalau Allah izinkan sihlr tu jadi sepenuhnya tah la jadi apa dah dengan saya sekarang ni. Tah hidup lagi ke tak tak tau lah. Oh ya, first simpt0m kalau la korang tak kawen lagi, kalau korang tetiba asyik teringat dekat seseorang ni sampaikan nangls2 sedlh2 sampai nak kena tengok bvmbung rumah dia or stalk socmed dia, or sampai tak nak kawen dengan tunang korang, please, benda ni tak normal.

Tolong pergi check dengan perwat perubtan islam. Takvy2 korang dah terkena time tu, macam aku. Dan simpt0m2 lainnya benda biasa la mcm badan berangln sangat especially lepas asar.

Saklt kepala. Saklt urt bel!kat kat area tengah belakang dengan antara tul4ng kep4k. G3lisah tak senang duduk. Badan leb4m2. Mimpi ul4r. Saya tak mimpi ulam4r sebelum kawen. Tapi saya saya mimpi ul4r lepas kawen.

Banyak kali gil4. Tahun pertama kawen, berkali2 saya mimpi ul4r. Memang banyak kali lah. Ul4r hit4m la, coklat la, emas la, krim la. Sekali dengan tok0ng si4m saya mimpi. Banjlr besar t9ksah kata la. Mimpi macam tsumvnami macam cerita ompumvtih yang nak ki4mat tu.

Pncak bukit je timbul. Tu pun last sekali dengan pncak2 tu tengg3lam. Berpelvh2 saya kalau terjaga dari mimpi gitu. Saya sangat sangat sangat sangat sangat sangatttt perlukan doa kalian.

Ustaz Amin cakap bila yang Haq & yang Batil usahanya sama kuat, sama banyak, Allah akan men4ngkan usaha yang Haq ni. Jadi sebab tu saya menulis di sini, andai kata ada usaha saya lop4k2 kat mana2, tak cukup, saya harap doa kalian dapat tampvng balik lopak2 tu dan jadikan usaha yang Haq ni lebih banyak & kuat dari usaha Batil pihak sana.

Mohon doakan supaya penylhir saya tu bertaubat & tak ulang buat perkara sylrik ni lagi. Saya maafkan dia. Moga dapat hidayah & tauflk untuk keluar dari lemb4h ni. Masih tak terlambat. Semoga sesiapa yang baca kisah saya ni, dia boleh take note akan perubahan dalam diri dia & pasangan.

Baik dari segi fizikal mahupun em0si. Benda ni lagi bagus kalau dapat det3ct dari peringkat awal. Maknanya tak mel4rat teruk smpai seb4ti dengan tubuh. Semoga kalian yang senasib rasa macam yang saya rasa, sembuh dengan sembuhan yang sebenar2nya yang tiada lagi saklt selepas itu dengan izin Allah. Aamin ya rabb.

Korang yang mana ada info tentang mana2 perwat tu boleh komen ya. Semoga dapat bantu orang lain yang ada msalah yang sama. Dan percaya lah, memang ramai. Sihir kunci ni termasuk dalam kateg0ri sihlr pemlsah. Untuk korang yang dah sihat atau pun pengalaman dari siapa2 yang korang kenal, boleh share jugak petua untuk kuatkan semula sstem per4nakan.

Saya & suami sekarang tengah usahakan untuk dapat zuri4t. Doakan kami. Kalau ada nak recommend bldan urut mana2 boleh tinggalkan di komen ya. Disini saya kongsi kan amalan yang boleh korang amalkan untuk rwat diri sendiri & juga sebagai pendindng. Semoga bermanfaat untuk kalian.

1. Baca doa Kahbul bahr selalu untuk jagaan daripada j!n.

A’uzubiwajhilla hil ‘azhim. Allazi lai sasyai un a’zhomaminh. Wabikalimatillah hittammat. Allati layujawizuhun nabaruwwala fajir. Wabi asma illa hilhusna kulliha. Ma ‘alimtuminha wa ma lam’alam. Minnsyarrima kholaqo wazaro awabarok.

2. Baca aurad tahsin lepas subuh @ lepas mahgrib.

3. Baca ratib al attas lepas subuh @ lepas mahgrib.

4. Baca hizb bahr lepas asar.

5. Setiap pagi dan malam baca ayat kursi 1x, al ikhlas 3x, al falaq 3x, an nas 3x.

Selepas subuh lepas terbit matahari dalam tempoh 3 jam selepas itu & selepas terbenam matahari dalam tempoh 3 jam selepas itu. Dan juga selepas setiap solat fardu, sebelum bacaan doa.

Akan ada jagaan yang kuat pada diri dan gangguan sihlr atau niat j4hat itu akan terptus & terbtal.

6. Baca ayat kursi 1x pada setiap 4 penjvru rumah selama 40 hari. Niat untuk jagaan rumah daripada gangguan j!n & slhir.

7. Daun bidara 7 helai, yang elok muda takde lubang2, tvmbuk dengan lesung batu sampai hancvr, baca ayat kursi 1x, al falaq 3x, an nas 3x. Minum 3x teguk kemudian baki air buat mandi.

8. Baca Surah yunus ayat 81, 25x.

9. Baca pada air minum al fatihah 7x, ayat kursi 7x, al ikhlas 11x, al falaq 11x, an nas 11x.

10. Banyak kan baca ayat kursi.

11. Baca 2 ayat akhir surah baqarah 3 hari berturut2.

12. Baca bismillah bila tutup pintu rumah. Set4n tak boleh masuk.

– Hamba Allah (Bukan nama sebenar)

Sumber : iium confession

Be the first to comment on "Mlm pertama bersama suami tak dpt tembvs. Aku pula rsa saklt, tak sangka sebab ini rupanya"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*