[Video]Orang Ramai SeIar Strategi Marketing Sampah Produk Ini Tidak Senon0h Selamba Tayang Benda Tak Sepatutnya

Sekarang ini terlalu banyak lambakan produk kesihatan dan kecantikan di pasaran dan media sosial. Sebagai seorang pengguna bijak, diharap kita semua tidak mudah tertipu dengan pelbagai kaedah promosi meIampau sesuatu produk.Dah banyak kali kita lihat, produk-produk lokal yang viral kat media sosial ni telah menggunakan teknik berunsur luc4h demi mendekati pembeli.

Terang-terang teknik marketing macam ni memang jiijik, tapi yang masih ada produk lokal buat iklan macam ni. Terbaru viral di Facebook ialah sejenis produk ‘pembersih alat suIit wanita’ yang katanya buat iklan dengan menyelitkan unsur-unsur tidak senon0h.

Tervk benar pemikiran kejar duit, kejar dunia sampai gadai m4ruah diri, m4ruah keluarga.Tak maIu ke anak nanti bila dia ke sekolah kawan-kawan pakat kata,

“Mak dia pernah buat 0nar dalam Facebook. Mak dia la buat video tak senon0h dan post kat story Facebook hanya untuk jual produk”.Demi wang, demi lariskan produk, tak sangka ada orang sanggup buat begini. Sungguh tak masuk akal.

Begitulah kata-kata orang ramai apabila tuIar satu video jual produk pembersih alat suIit wanita. Memang tiada masalah jual produk sebegitu, asalkan ada kelulusan. Akan tetapi cara wanita ini promosi produk ini siap tunjuk demo cara guna, agak tidak sesuai untuk tontonan umum khususnya kita di Malaysia.

Rata-rata netizen yang tengok iklan ni memang terkejut giIalah dan terasa maIu dengan tindakan wanita yang ada di dalam iklan tersebut.

Kalau netizen yang tengok ni pun Kalau netizen yang tengok ni pun maIu… haih apa agaknya perasaannya dalam video tu. Selamber je buat perkara tidak senon0h ni kat media sosial.

Sementara itu, rata-rata pengguna media sosial mengec4m tindakannya dan wanita supaya insaf dan bertaubat.Setiap pekerjaan asalkan dengan cara yang halal pasti ada berkatnya.Amalkan cara hidup sihat dan belilah produk yang diyakini selamat. Semoga bermanfaat.

Artikel By: Stephen Gigiit Dia via AS

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment on "[Video]Orang Ramai SeIar Strategi Marketing Sampah Produk Ini Tidak Senon0h Selamba Tayang Benda Tak Sepatutnya"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*