‘Seorang Peniaga Mavt Me$in $tim MeIetup’

JOHOR BAHRU – Seorang pemilik pvsat penan4man cendawan mavt selepas sebuah tong gas yang dip4sang pada me$in stlm meletvp di kawasan meletakkan kenderaan di sebuah pasaraya di Ulu Tiram, pagi hari ini.

Dalam kej4dian jam 11.40 pagi itu, mangs4, Ong Kim Hin, 52, mavt di tempat kej4dian akib4t ke$an keceder4an par4h di bahagian mvka dan kep4la disebabkan letvpan berkenaan.

Pemangku Ketua Polis Daerah Seri Alam, Deputi Superintendan Shahrulanuar Mushaddat Abdullah Sani berkata, ketika kej4dian berl4ku, mangs4 bersama seorang pekerjanya berada di kawasan penan4man cendawan.

 

Katanya, mereka sedang melakvkan kerja pemas4ngan tong gas untuk memana$kan air bagi tujuan menjal4nkan proses st!m.

“Ketika sedang melakvkan kerja pemas4ngan tong gas itu, secara tiba-tiba sebuah tong gas yang berada di hadapan mang$a telah meletvp.

“Letvpan itu menyebabkan mangs4 terjatvh dan terb4ring dengan ke$an keceder4an par4h di bahgian mvka dan kep4la. Dia kemudiannya telah disahkan meningg4l dunia di tempat kej4dian oleh Pegawai Perub4tan Klinik Kesih4tan Ulu Tiram,” katanya dalam kenyataan hari ini.

Shahrulanuar berkata, may4t mangs4 telah dihantar ke H0spital Sultan Ismail (HSI) untuk bed4h sias4t.

“Polis menjalankan sias4tan mengikut sias4tan lap0ran M4ti Mengejvt.

“Sepasukan Jabatan B0mba dan Penyel4mat (JBPM) dan Pasukan Kh4s Bah4n Kimi4 Berb4haya (HAZMAT) turvt hadir ke tempat kejadi4n untuk membantv sias4tan,” ujarnya.

Sumber: kosmo

Be the first to comment on "‘Seorang Peniaga Mavt Me$in $tim MeIetup’"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*