Pasangan Suami Isteri Ditemui MeninggaI Di Kediaman, PoIis Ded4h Punca Kjadian.

Kota Kinabalu: Mi$teri b4u busvk membawa kepada penemvan may4t suami isteri di rumah mereka di Taman BPL, Luyang, di sini, malam tadi

Myat pasangan berusia 46 dan 37 tahun itu ditemvi jam 9.10 malam selepas jiran mangs4 membuat lap0ran poIis berikutan b4u busvk dari dalam rumah berkenaan.

Ketua PoIis Daerah Kota Kinabalu, Asisten Komisioner Habibi Majinji berkata, berdasarkan lap0ran yang diterima, sepasukan pegawai dan angg0ta poIis diker4h ke l0kasi kejadi4n untuk menjalankan sias4tan.

Katanya, sebaik tiba, rumah mangs4 didapati berkvnci sehingga mem4ksa poIis menggunakan tangga untuk melihat persekitaran dalam rumah menerusi tingkap.

“Hasil pemerhatian, mendapati terdapat dua orang terb4ring dalam keada4n tdak sed4rkan diri dipercayai sudah meninggaI dunia.

“Pegawai penyias4t kemudiannya terpak$a mendapatkan bantuan dari Jabatan Bomba dan PenyeIamat Malaysia (JBPM) untuk memec4hkan pintu rumah mngsa,” katanya ketika dihubungi, hari ini.

Habibi berkata, pasukan paramedlk jabat4n kesihatan yang turut tiba di l0kasi kejadi4n mengesahkan kedua-dua mangs4 disahkan meninggaI dunia dipercayai membunvh diri.

Katanya, sias4tan di tempat kejadi4n mendapati tlada sebar4ng unsvr-unsvr jenay4h boleh dikaitkan sebagai pvnca kem4tian kedua-dua mangs4.

“Pemeriksaan lanjvt kemudi4nnya menemui sejenis cecair racvn berhampiran pasangan terb4bit yang dipercayai diminum oleh kedua-dua mangs4.

“Setakat ini, ke$ diklasifik4sikan sebagai kemati4n mengejuv (SDR) namvn siastan lanjvt masih ditervskan,” katanya.

Difahamkan, pasangan terb4bit mempunyai seorang anak lelaki bervsia 16 tahun dan sebelum kejadi4n anak mangs4 di bawa ke rumah nenek mereka di Luyang.

Sumber:hmetro

Be the first to comment on "Pasangan Suami Isteri Ditemui MeninggaI Di Kediaman, PoIis Ded4h Punca Kjadian."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*