Setahun Lebih Terpi$ah, Akhirnya Dayah & Suami Bersatu..

Perjuangan pesonaliti televisyen, Dayah Bak4r apabila terpaks4 berjavhan dengan suami sepanjang proses kehamiIan dan juga ketika meIahirkan ank sulung mereka kerap kali menjadi perhatian peminat.

Suaminya, Kapten Muhammad Hanif Hamidi yang bertugas di Australia tiidak dapat puIang ke Malaysia berikutan pandeemik Covld-19 yang meIanda dunia hingga menyebabkan sempadan negara ditutvp.

Susulan daripada itu, Dayah dan anak keciInya, Achbar Muhammad Fahri telah mengambil keputusan untuk terbang ke Australia awal bulan ini untuk berada bersama suami tercinta.

Dah bersatu semula seusai menjaIani proses kuar4ntin selama 2 minggu, akhlrnya Dayah dan suami kembali bersatu selepas genap setahun tdak berjumpa secara langsung.

Perkara tersebut telah dikongsikan di Instagram peminatnya apabila memperlihatkan Kapten Hanif memeIuk erat isteri serta anak mereka yang baru pertama kali bertemu.

Saya pulak yang rasa nak nangls
Hal ini membuatkan warganet berasa seb4k dan terharu apabila menyaksikan pertemuan mereka sekeluarga setelah terpi$ah dalam tempoh masa yang Iama dan hanya berhubvng secara atas talian sahaja.

Masing-masing meIuahkan rasa syukur dan mendoakan agar hubungan pasangan ini terus berkekalan dan mendapat keberkatan daripada Allah S.W.T di dunia dan juga di akhirat.

Akhiirnya Fahri dah jumpa baba berkat kesabaran

Sumber: Dayahlova

Be the first to comment on "Setahun Lebih Terpi$ah, Akhirnya Dayah & Suami Bersatu.."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*