Macam Tak Percaya, Perubahan Penampilah Menteri, Rina Harun Meng3jvtkan Net!z3n

Di ruang susur masa laman Twitter ketika ini h4ngat memperkatakan mengenai Menteri Wanita dan Keluarga,Datuk Seri Rina binti Mohd Harun sehingga menjadi ‘trending’.

Lebih Ramping

Yang dimaksudkan bukan mengenai soal pol!t!k, namun mengenai f!z!kalnya kini yang kelihatan begitu r4mping berbanding penampilannya sebelum ini.

Meskipun telah beberapa kali tampil secara umum di kaca televisyen mahupun di d4d@ akhbar, namun wajah terkini Rina mendapat pvjian ramai.

Semakin Cantik

Ada diantara mereka yang beranggapan seri wajahnya semakin cantik, dan tidak kurang juga yang memuji Rina kelihatan ayu memakai kebaya menerusi kemunculannya baru-baru ini.

Difahamkan, berat b4d@n Rina mula susut sejak Ramadan tahun lalu apabila net!zen mula membandingkan beberapa foto ahli pol!t!k itu sehingga kini.

Jika benar seperti did4kwa, DS Rina Harun patut diberi satu pvj!an dan penghargaan dari rakyat Malaysia. Dalam pada itu, masing-masing memberikan pendapat mengenai perkara ini dan ada yang memerhati bahawa DS Rina Harun mula turut berat b4d@n ketika puasa tahun lepas. Fuh memang hebat kajian korang.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber : murai.my via OHBULAN

Be the first to comment on "Macam Tak Percaya, Perubahan Penampilah Menteri, Rina Harun Meng3jvtkan Net!z3n"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*