Cubaan Anggota Pol!s Ng0rat Gadis Semasa Roadblock Sampai ke Pihak PDRM , Apa Yang Terjadi Selepas Itu Memang Tidak Disangka

Etika Kerja pula adalah berkaitan dengan am4lan dan perbuatan beretika selaras dengan peraturan dan norma dalam sesebuah organisasi. Lazimnya ia merangkumi perbuatan serta per!laku yang dianggap baik untuk organisasi dan yang memberi makna kepada pekerja dalam urusan sehariannya. Etika Kerja juga berkaitan dengan sikap individu terhadap pekerjaan, di samping penglibatan, serta komitmen terhadap kerjanya.

Kod Etika kerja menggariskan atau menggabungkan di antara nilai-nilai teras (core values) iaitu am4nah, benar, ikhlas dan bersyukur dan nilai-nilai kembangan untuk dihayati dan diamalkan oleh seluruh mereka yang bekerja, khususnya didalam sektor awam.

Lain pula ceritanya apabila gadis ini tul4rkan perbualan mesej yang diterima oleh seorang anggota polis yang men@hannya sebelum ini. Gadis itu beritahu polis terbab!t ada mengambil butir-butir peribadinya semasa dita han polis dis3kat4n jalan raya.

Selepas gadis ini tul4rkan kejadian ini, pihak PDRM keluarkan kenyataan ini.

Kejadian itu menjadi tvl4r di twitter sehingga mendapat perhatian pihak PDRM. PDRM meminta masa dan tempat gadis tersebut ditahan, ini kemungkinan anggota polis terbab!t mungkin akan dikenakan tindakan ta ta ter tib.

Rezeki Gadis Ini Selepas Tvlar Kejadian Ini.

Rezeki nampaknya berpihak kepada gadis ini, sejurus selepas tvlar kejadian diatas, gadis ini, dipercayai penjual kek online menerima tempahan yang tinggi dan member4ngs@ngkan.

Sumber:awatsyeikhnetwork

Be the first to comment on "Cubaan Anggota Pol!s Ng0rat Gadis Semasa Roadblock Sampai ke Pihak PDRM , Apa Yang Terjadi Selepas Itu Memang Tidak Disangka"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*