“RIP Kereta Kancil Legend” Akibat Keresahan Netizen, Kereta Kancil Legend Ini Kembali V!ral

Siapa sahaja di dalam Malaysia tidak mengenal kereta kancil legenda yang sering terlihat di seluruh Malaysia. Keadaan kancil yg sangat uzur sering terlihat di kawasan Gombak dan Selayang. Mulai tular pada tahun 2019, kini Kancil Legend kembali tular .

Melihat kepada posting terbaru dari MP Kepong Lim Lip Eng di laman FB nya ,

Terlihat perubahan sedikit terhadap kereta kancil tersebut dimana terlihat bertukar warna sedikit dgn tompokan cat bewarna kuning. Walau bagaimanapun, Ramai yg menyuarakan pendapat mereka tentang kancil ini kerana boleh mendatang bahaya kepada pengguna jalan raya yg lain. Juga terbit rasa hairan netizen, macam mana kereta ini boleh lepas dari sekatan jalan raya yang dilaksanakan seluruh negara ketika ini.

Selain itu, turut tular di Tiktok tentang kancil lagenda ini. Menjengah ke ruangan komen di aplikasi tiktok tersebut, ramai yg mendakwa pemilik kancil ini merupakan ‘mata-mata’ dari pihak atasan. Tetapi kita sendiri tidak tahu akan kesahihan itu.

Sumber:motifviral

Be the first to comment on "“RIP Kereta Kancil Legend” Akibat Keresahan Netizen, Kereta Kancil Legend Ini Kembali V!ral"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*