(VIDEO) “Yassin Tu Gapo?” Pengusaha Produk Kecantikan Selamba Hin4 ISLAM!

Viral video seorang usahawan kosmetik yang pelekehkan solat. Tak tahu samada dia di bawah pengaruh alkohol atau minum ketum. Video tersebut dapat k3caman hebat dari netizen. Rata-rata memberi komen supaya dia segera bertaubat serta insaf dengan perbuatanya, tak bersyukur dengan nikmat yang tuhan berikan kepadanya.

Nauzubillah min zalik…

Semoga perempuan ni diberi hidayah. Beza orang islam dan kafir adalah pada solat. Bila tak solat jadi kafir. Perempuan ni lagi teruk dari orang cina, india.

Orang cina, india lahir dalam agama lain tidak mengenal agama islam tapi perempuan ni dengan bangga tolak syiar islam yang pada asalnya dia lahir dalam islam.

Perempuan ni kufur nikmat. Lupa setiap sen duit dia tu dari Allah. Lupa yang dia bercakap, bernafas tu pinjaman dari Allah. Lupa yang dia tengah makan pun kudrat pinjaman dari Allah.

Begitu la jij!knye manusia bila lupa.

Sungguh perkara ni mencemarkan Islam. Makin ramai golongan macam perempuan ni, akan jadi fitn4h yang besar buat agama. Kalau perempuan ni tak mengucap balik atas apa dia katakan, tetaplah dia dalam kekufuran. Nauzubillah.

Ika ekora …Terlajak perahu boleh diundur,Terlajak kata bruk pad4hnya.. #semogadiberihidayah

Sumber dipetik dari ilmiah

Be the first to comment on "(VIDEO) “Yassin Tu Gapo?” Pengusaha Produk Kecantikan Selamba Hin4 ISLAM!"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*