Allahuakbar, Keslan Siti Sarah Sekelvarga. M0ga Dalam Keadaan Balk Saja

PETALING JAYA – J.antung penyanyi Siti Sarah bagaikan hendak g.ugur apabila mengetahui pembantu rumahnya disahkan positif C.ovid 19.

Menerusi hantaran yang dimuat naik dalam Instagram miliknya, Sarah, 37, meluahkan rasa bi.mbang memikirkan anak-anak serta bayi dalam kandungannya jika dia dan keluarganya turut dija.ngkiti v.irus m.aut tersebut.

“J.antung ini macam nak jatuh bila pembantu rumah saya positif C0vid 19. Sarah tak fikir apa-apa dah selain risau anak-anak dan bayi dalam perut ini,” katanya.

Ujar pelantun lagu Kesetiaan itu lagi, lebih membuatkan dia b.imbang apabila ketiga-tiga anaknya kini sedang d.emam sekali gus membuatkan dirinya gusar memikirkan n.asib yang bakal dilaluinya nanti.

“Ya-Allah berd.erau d.arah. Macam-macam benda saya fikir kalaulah saya dan suami Shuib positif, bagaimana dengan anak-anak?.

“Kalau anak-anak juga positif, siapa yang nak jaga mereka dekat pusat k.uarantin nanti? Minta dijauhkan yaAllah,” tulisnya dalam Instagram.

Menerusi hantaran tersebut, Sarah turut berkongsi video dia sekeluarga sedang melakukan ujian c.alitan C0vid 19 di rumah oleh petugas kes.ihatan.

“Kami satu keluarga baru sahaja buat ujian c.alitan. Harap-harap tidak ada apa-apa. Saya kena k.uat sebab bayi sudah masuk usia tujuh bulan. Doakan saya sekeluarga ya,” katanya.

Sebelum ini penyanyi terkenal, Siti Sarah Raissudin, 37, tampil berkongsi dia kini sedang berbadan dua selepas penantian enam tahun.

“Alhamdulillah permata nombor empat bakal menyusul tidak lama lagi. Baby baru on the way! Syukur ya Allah atas rezeki yang dikurniakan ini untuk Sarah dan Shuib.

“Sejujurnya saya betul-betul tidak sangka, selepas enam tahun melahirkan Matin, saya dapat lagi rezeki merasai detik keh.amilan baru sekarang.

“Sebenarnya kami menunggu hampir setiap tahun untuk yang nombor empat ini,” jelas Sarah menerusi akaun Instagram miliknya yang turut disertakan sekali video menunjukkan ujian keh.amilannya pada 15 Februari lalu.

Kata penyanyi Jangan Kau Mimpi itu, sebelum ini ramai yang bertanyakan kehamilannya namun dia tidak b.erani untuk menjawab kerana b.imbang kandungannya masih baharu.

Kredit : Kosmo

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment on "Allahuakbar, Keslan Siti Sarah Sekelvarga. M0ga Dalam Keadaan Balk Saja"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*