Buat Ujian Setiap Hari ‘Check’ Kesetiaan Pasangan, Kisah Wanita ‘Kuat Cemburu’, Tutup Tv Kalau Tayang Perempuan Cantik

Adakah boleh menggelar dia sebagai wanita paling ‘kuat’ cemburu? Tular kembali kisah mengenai seorang wanita yang dipercayai sangat cemburu dan memastikan pasangan setia padanya setiap hari.

Kisah yang pernah tular pada 2015 itu mengisahkan seorang wanita bernama Debbi Wood yang dikatakan sangat cemburu sehingga memaksa pasangannya Steve Wood untuk melakukan ujian pengesanan kebohongan setiap hari untuk memeriksa apakah dia setia pada hari tersebut.

Wanita tersebut yang mengalami gangguan khay4lan sindr0m Othello, mengakui memeriksa telefon, emel, dan penyata bank pasangannya bahkan melarangnya melihat gambar wanita lain di majalah. Begitu juga ketika menonton televisyen, peranti itu akan ditutup sekiranya terdapat wanita cantik ditayangkan pada waktu itu.

Walau bagaimanapun, wanita itu berpendapat bahawa semua ini boleh berubah sekiranya dia mendapat rawatan penurunan berat badan secara percuma pada NHS.

“Apabila anda mempunyai lelaki yang baik, anda tak akan membiarkan dia pergi”

Saya rasa menurunkan berat badan akan membantu meningkatkan keyakinan saya, dan sebagai produk sampingan mengurangkan tahap kecumburuan saya.

Walau bagaimanapun, pasanganya Steve menjelaskan di Facebook bahawa isterinya sangat berharga walaupun ‘dia tidak selamat’.

Sumber: Mirror UK & keramat viral

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Dunia Media

Be the first to comment on "Buat Ujian Setiap Hari ‘Check’ Kesetiaan Pasangan, Kisah Wanita ‘Kuat Cemburu’, Tutup Tv Kalau Tayang Perempuan Cantik"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*