Pengantin Mengenakan Busana Berat Seberat 100 Kilogram, Tetamu Tertanya2 Keadaan Pengantin Yang Tetap Memukau Dengan Busana Tersebut.

SUDAH menjadi lumrah bagi setiap wanita, pastinya mereka ingin kelihatan anggun dan menyerlah pada hari perkahwinan mereka.

Nah, seorang pengantin perempuan di Pakistan benar-benar mengejutkan para tetamu di majlis perkahwinannya apabila mengenakan persalinan ‘lehenga’ seberat 100 kilogram ketika hari bahagianya.

Persalinan berwarna merah yang menyaluti tubuhnya kelihatan begitu indah kerana diperbuat hasil daripada sulaman tangan.

Ramai tertanya-tanya bagaimana pengantin tersebut berjaya mengenakan busana yang berat itu, namun apa yang pasti penampilannya cukup memukau setiap mata yang memandang.

Menurut laman web Pakistan, tetamu wanita yang hadir di majlis perkahwinan tersebut tidak dapat berhenti daripada memperkatakan mengenai keindahan busana tersebut.

Sumber:mstar

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HINAAN ATAUPUN CACIAN.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "Pengantin Mengenakan Busana Berat Seberat 100 Kilogram, Tetamu Tertanya2 Keadaan Pengantin Yang Tetap Memukau Dengan Busana Tersebut."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*