Wanita Memandu Sampai Gear Kereta Tercabut, “Awak Tak Salah…”

Kebiasaannya wanita sering kali dianggap sebagai bukan pemandu yang baik berbanding dengan lelaki. Namun itu semua bergantung juga pada skill memandu setiap individu. Baru-baru ini pula, satu kejadian melucukan berlaku pada pemandu wanita ini gara-gara gear kereta yang tercab0t semasa dia memandu.

Kejadian melucukan itu turut sama menarik perhatian netizen ditambah pula dengan reaksi wanita ini yang mencuit hati. Dalam masa yang sama, netizen turut berseloroh ini semua bukanlah salah pemandu wanita itu sebaliknya salah kereta itu sendiri.

Di dalam video yang dikongsikan ini, wanita itu dilihat memberhentikan keretanya di tepi jalan seolah-olah sedang mengalami keros4kan. Dia kemudiannya berkongsikan keadaan gear kereta yang dipegangnya itu di mana ianya sudah tercabvt.

Dalam masa yang sama, rakannya yang berada di sebelah turut sama berdekah melihatnya apabila gear kereta itu dilihat berada dalam keadaan yang longgar. Malah wanita itu sempat berkongsikan keadaan gear itu yang tidak dapat digunakan gara-gara tercab0t.

Situasi yang berlaku itu turut menyebabkan jalan raya ses4k apabila kereta itu terpaksa diberhentikan di tepi jalan. Menurut wanita itu, punc4 sebenarnya adalah disebabkan skru mounting gear tersebut yang longgar sekaligus menyebabkan ianya tercabut.

Di ruangan komen, netizen turut sama berdekah melihat situasi lucu yang dikongsinya ini. Ada juga netizen yang tidak menyalahkan pemandu wanita itu sebaliknya menyalahkan keadaan kereta itu sendiri.

Be the first to comment on "Wanita Memandu Sampai Gear Kereta Tercabut, “Awak Tak Salah…”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*