[VIDEO]“Bijaknya…”-Baby Rina Tersenyum Lepas Berbual Dengan Maryam Bikin Ramai Terikut Senyum

Selebriti media sosial yang cukup popular dengan panggilan ‘Duriankimchi’ sejak akhir-akhir ini sangat menarik perhatian netizen selepas Maryam selamat mela.hirkan cahaya mata sulung di sebuah hospital.

Berita gembira itu turut dikongsikan menerusi ruangan Instagram, kelihatan melalui foto yang dimuat naik kepada umum Maryam yang berasal dari Korea Selatan dilihat bersama anak perempuannya.

Dia dan suami, Ryzal Ibrahim bagaimanapun menerima ucapan dan doa ramai selepas selamat dikurniakan seorang cahaya mata baru-baru ini.

 

Lihat siaran ini di Instagram

 

Siaran dikongsi oleh Maryam Younarae (@maryamyunrrr)

Pun begitu, nampaknya baru sahaja beberapa hari dilahirkan mengundang anak Maryam dan Ryzal Ibrahim yang diberi nama Rina itu menjadi perbualan h4ngat di TikTok selepas video yang menunjukkan anaknya itu tersenyum.

Gara-gara Rina yang difahamkan tersenyum selepas berbual dengan Maryam mengundang wargamaya turut terikut senyum apabila puteri Maryam begitu comel tersenyum yang dapat disaksikan melalui rakaman ini yang dikongsikan semula oleh pengguna TikTok.

Ruangan komen nampaknya dihujani dengan pujian buat anak pasangan ini yang begitu bijak dan tak kurang juga, wargamaya sangat ‘cair’ melihatkan senyumannya.

Sumber:hcl

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "[VIDEO]“Bijaknya…”-Baby Rina Tersenyum Lepas Berbual Dengan Maryam Bikin Ramai Terikut Senyum"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*