[VIDEO] “Ish2 3 Ketol Ni”- Wany Hasrita Buat Hal Sampai S4kit Perut Khai Bahar Gelak

Penyanyi, Wany Hasrita diruangan Instagram mengund4ng peminat dan pengikut di platform terb4bit terhibur dengan satu kejadian yang tidak dijangk4 akhirnya berlaku terhadap penyanyi terkenal ini.

Siapa sahaja yang tidak mengenali dengan Wany Hasrita dimana selain suka mendengar suaranya, perangai lucv selebriti ini juga jarang membuatkan peminat dan pengikut di Instagram ker.ing gvsi gara-garanya.

Malah perkongsian terbaru daripada penyanyi ini juga tak kurang mencetvskan rasa gel1 hat1 ramai terhadapnya lagi apabila menerusi rakaman yang dimuat naik memaparkan dia bersama Khai Bahar dan Nabila Razali merakam video TikTok.

Walau bagaimanapun, tidak disangka-sangka pengakhiran video yang mana mereka bertiga duduk ditempat tinggi menyebabkan Wany Hasrita yang dikatakan g4yat perlu dibantu untuk turun kebawah.

“Expectation vs reality! Kan dah g4yat nak turunnn ci11s…” ujarnya diruangan kapsyen berserta memuat naik satu rakaman video yang menarik perhatian warganet dengan meraih ribuan tanda suka.

VIDEO :

 

Lihat siaran ini di Instagram

 

Siaran dikongsi oleh WH (@wanyhasrita)

Ruangan komen pula nampaknya Khai Bahar turut tidak dapat menahan ketawanya melihat Wany Hasrita dan dalam pada masa yang sama, gelagat penyanyi itu turut mencuit hati ramai.

KOMEN NETIZEN :

Sumber : HCL

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "[VIDEO] “Ish2 3 Ketol Ni”- Wany Hasrita Buat Hal Sampai S4kit Perut Khai Bahar Gelak"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*