(Video) Lelaki ‘Selamber’ Nikmati Makanan Kenduri Kahwin Walau Dewan Majlis Sedang Terb@kar

Sebuah video tul4r di media sosi4l berkenaan dua orang lelaki yang dilihat tak berhenti menjamv selera ketika api sedang m4rak terb4kar di belakang mereka.

Kebak4ran itu dilaporkan berlaku di Dewan Kahwin Ansari di Bhiwandi Thane malam Ahad lepas, lapor News 18.

Menurut laporan, bukan sekadar sambung makan malah lelaki-lelaki itu dikatakan sempat berborak sesama sendiri walaupun mereka sudah sedar yang kebak4ran sedang berlaku di belakang mereka.

Kebak.aran api itu dikatakan berpunca dari bilik stor dewan kahwin tersebut.

Semua dekorasi dan kerusi di dewan itu dilaporkan hangvs terb4kar.

Bukan itu sahaja, turut dilaporkan sekurang-kurangnya enam kenderaan beroda dua yang diletakkan berhampiran dewan berkenaan telah musn4h. Tetapi, tiada sebarang keced3raan dilaporkan.

Kebak4ran itu berjaya dikawal pada jam 11 malam selepas tiga jentera tiba di lokasi kejadian sebaik sahaja menerima laporan keb4karan itu kira-kira jam 10 malam, lapor pegawai perbandaran Bhiwandi melalui Free Press Journal.

“Betul la tindakan dia, keb4karan tu skala besar leh tahan.. kalau die bertungkus lumus angkut air dgn baldi dan cuba utk padamkan pun, memang kerja sia² sebab jentera bomba je yg sesuai untuk padamkan api tu.. jalan terbaik, baik dia berdua teruskan makanan yang terhidang.

Cumanya tindakan ni memang tak hormati sensitivit1 la, nampak pelik tindakan ni dan tidak seperti majoriti masyarakat normal yg lain.. tapi lelaki yg kanan tu sekali sekala dia ada jugak jengah toleh ke blkg, untuk tengok dewan yg terb4kar tu pun kira okay la.. boleh dimaafkan.. Hahaha” – Netizen

ANTARA KOMEN LUCU NETIZEN:

video

Sumber: News 18

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "(Video) Lelaki ‘Selamber’ Nikmati Makanan Kenduri Kahwin Walau Dewan Majlis Sedang Terb@kar"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*