Peguam ded4h antara pvnca Siti Saleha tuntut cer4i

TIADA persef4haman menjadi punc4 pelakon Siti Saleha membuat tuntvtan cer4i terhadap suaminya, Ahmad Lutfi Azhar.

Perkara itu dided4hkan peguam Azmi Mohd Rais yang mewakili aktres berkenaan ketika ditemui mStar di Mahk4mah Rendah Syariah Klang pada pagi Khamis.

Siti Saleha bersama peguamnya hadir bagi prosiding mendengar laporan Jawatan Kuasa Pendamai (JKP) berhubung k3s tuntutan percer4iannya namun ia dit4ngguhkan pada 17 Januari depan.

Hakim Syarie Mohd Hairuddin Abdul Rahim menetapkan tarikh berkenaan bagi membaca laporan JKP dan menentukan sama ada per1ntah percer4ian dengan t4lak atau shiqaq perlu dikeluarkan atau tidak.

Siti Saleha yang memakai baju kurung hitam hadir ditemani ibu bapanya dilihat memasuki mahkamah kira-kira pukul 9.30 pagi.

Berkongs1 tentang perkembangan k3s berkenaan, Azmi berkata JKP akan dilakukan sekali lagi sebelum tarikh berkenaan berikutan defenden dan wakilnya g.agal hadir pada sesi sebelum ini.

“Prosiding tadi adalah untuk menilai proses JKP tapi ditangguhkan pada 17 Januari kerana defendan dan wakil JKP tidak hadir.

“Defendan dan wakilnya tidak hadir pada sesi sebelum ini kerana berada di luar negara.

“Jadi JKP akan diadakan sekali lagi sebelum 17 Januari dan hakim akan membacakan laporan itu sama ada menilai perintah shiqaq perlu dikeluarkan dan seterusnya pelantikan hakam,” ujarnya.

Pada 13 Oktober lalu, Siti Salehah Mohd Baharum mengejvtkan ramai pihak apabila hadir ke mahkamah bagi k3s sebutan percer4iannya dengan Ahmad Lutfi.

Untuk rekod Siti Saleha dan Ahmad Lutfi mendirikan rumah tangga pada 28 Julai 2017.

Selepas empat tahun berkahwin pasangan ini belum dikurniakan cahaya mata.

VIDEO:

sumber:mstar

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "Peguam ded4h antara pvnca Siti Saleha tuntut cer4i"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*