Baru Menjadi J4nda, Wanita & Bekas Suami Sempat Berjoget Di Depan Pejabat Agama

Urusan kahwin cera1 bukanlah satu perkara yang boleh di4nggap mudah. Namun, melihat dari kehidupan b3rumah tangga sesetengah pasangan mvda ketika ini, ia seakan satu perkara yang diambil ringan.

Katanya lepas c3rai talak dua

Hal ini s4malah seperti perkongsian seorang pengguna TikTok dikenali sebagai @noralunia apabila dia dengan senang hati menari bersama bekas suami mengikut rentak lagu di aplikasi TikTok selepas s4h bercer4i.

“Officially i JANDA pada hari ini dengan t4lak loro t4lak loro (talak dua) . Terima kasih ex banyak jaga saya sebelum ni . semoga jumpa jodoh yang lebih baik,” tulisnya.

Tengok ulang2 sebab tak percayai lepas cera1 joget2

Perkongs.ian wanita itu telah mendapat pelbagai respon daripada netizen yang rata-rata pel1k dengan tindakannya yang menari di hadapan pejabat agama.

Ada juga yang tidak mempercayai bahawa mereka berdua telah bercera1 kerana terlihat gembira sahaja seakan tidak ada perkara serius berlaku.

Namun, apa yang membuatkan netizen berasa kurang enak melihatnya adalah perncer4ian yang berlaku seakan satu permainan buat mereka kerana sempat berjoget TikTok selepas mervntuhkan masjid yang pernah dibina sebelum ini.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "Baru Menjadi J4nda, Wanita & Bekas Suami Sempat Berjoget Di Depan Pejabat Agama"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*