Dipercay4i Dip4ksa Puasa 5 Hari lbu D4kwa D0ktor Cu4i Disebabkan Anak 2 Bvlan Telah M3ninggaI Dvnia

Pihak Hspital Raja Perempuan Zainab II (HRPZ II) akan mengadakan pertemuan hari ini dengan w4ris keluarga yang mendkwa berlaku kecu aian ketika mendapatkan rwatan di h0spital itu sehingga menyebabkan kem4tian kepada bay1 berusia dua bulan, Jumaat lalu.

Sbak Iuahan ibunya ” Adik mama rindu adik bakpo adik tinggaI mama ya allah tak kua.t terlalu awal adik tinggaIkan mama.

Begitu sus4hnya mama jaga adik dalam kndungan mama, dalam keadaan mama saklt kena buat kooe , Rata riti berubat , Dengan aIahan te ruk lagi sampai hari nak 0prate tu mama bawak plastik lagi sebab aIahan ada lagi.

Lepas dktor tar1k adik dalam perut mama situ laaa baru hiIang alahan mama segala kesakltan semua hiIang dengan kehadiran adik tapi bakpo seke jam ni ore buat ko adik.

Maafkan mama adik, tiap2 malam mama pasang surah maryam , ayat qursi untuk jaga adik dalam kndungan mama , Tapi bakpo sete ruk ni orang buat ko adik , ya allah raya tahun ni tnpa adik – ola ola

Pengarah HRPZ II Datuk Dr Selasawati Ghazali berkata, pihaknya sudah mengadakan si asatan memb4bitkan pakar perub atan, dktor serta jururwat yang bertanggungjawab dalam merwat bayl berkenaan.

Bagaimanapun, beliau berkata pihaknya tldak dapat mende dahkan hasil sias4tan yang diperoleh ketika ini dan hanya akan memaklumkan perkara itu kepada waris mngsa ketika pertemuan yang diadakan nanti.

Sebaik sahaja lsu ini dib4ngkitkan sehingga tuIar di media sos1al kita mengarahkan mereka yang terb4bit termasuk dktor pakar, dktor, jururwat serta jawatankua.sa untuk meneliti perkara ini.

Kita akan menjelaskan secara rasional mengenai setiap tlndakan yang dilakukan terhadap bayl berkenaan ketika mendapatkan rwatan di hspital ini dan waris juga boleh bertanya segala persoalan kepada pihak hspital ketika pertemuan itu diadakan,katanya ketika dihubungi Bernama, di sini hari ini.

TerdahuIu, tuIar satu video menerusi Facebook milik ‘Ola Ola’ yang mendkwa bay1nya berusia dua bulan m3ninggaI dvnia akibat kecuaian dktor di HRPZ II ketika memberikan r4watan.

Menerusi video yang meraih tontonan melebihi 60,000 itu juga, beliau mendkwa anaknya dipksa berpuasa seIama lima hari selain turut diberikan susu yang sudah t4mat tempoh dan diberikan u.bat tldur tnpa keizinannya. Al fatihah.

sumber:harian metro

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "Dipercay4i Dip4ksa Puasa 5 Hari lbu D4kwa D0ktor Cu4i Disebabkan Anak 2 Bvlan Telah M3ninggaI Dvnia"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*