Roslan Shah ditvduh seng4ja buat-buat pengs4n – “Sus4h nak agak, dulu dia pernah berlakon macam ni”

SUSULAN inslden pengs4n semasa siaran langsung program Wanita Hari Ini (MHI) pada Isnin, ada yang mendakw4 pengacara Roslan Shah melakukan g1mik untuk mera1h perhatian.

Sedar dengan andaian itu, Roslan menjelaskan in5iden berkenaan benar-benar berlaku tanpa diranc4ng memandangkan keadaan kesihatannya kurang baik.

“Takkan la benda macam ni saya nak buat gimik pul4! Apa kaitan saya dengan WHI? Memang tak terlint4s nak buat gimik, benda ni memang tak terdug4, saya pun kurang sihat semasa itu.

“Ini semua berlaku dengan tiba-tiba, bukan saja-saja nak prop4 untuk buat marketing atau gimik! Biarlah netizen nak kata apa pun sebab benda-benda macam ni kita tak boleh nak dug4.

“Bagi saya sesuailah dengan topik WHI semalam iaitu Mu.lut Temp4yan… bila jadi benda macam ni baru kita tahu m.ulut orang memang tak boleh nak tutup. Biarlah mereka nak cakap apa pun, mereka tak tahu apa berlaku sebaliknya.

Roslan Shah akui kurang sih4t semasa menghadiri temubual bersama program tersebut.

“Ada saks1 lain yang turut berada di studio pada hari kejadian, tanyalah mereka apa yang terjadi ketika itu. Saya tak pernah buat gimik macam ini,” katanya ketika dihubungi mStar.

Pada Isnin, Roslan tiba-tiba reb4h ketika ditemu bual oleh pengacara WHI iaitui Fatin Hamimah dan Hawa Rizwana semasa program itu bersiaran secara langsung di TV3.

Roslan kemudiannya dikej4rkan ke Hospit4l Sungai Buloh untuk pemeriksaan l4njut dan doktor memaklumkan dia meng4lami tek4nan d4rah tinggi mencec4h lebih 220.

Semalam tek4nan d4rah saya naik tiba-tiba. Buat masa ini belum tahu lagi sampai bila saya akan berada di wad

Kejadian mengejvtkan itu menerima pelbagai reaksi netizen, malah ada yang menulis komen neg4tif dan menganggap ia hanya lakonan semata-mata.

“Sus4h nak agak, dulu pun dia pernah berlakon macam ni kat program Citcat Azwan.

Antara komen netizen di laman Instagram.

“Tengok gaya pun cepat benar reb4h ke bawah, sedangkan dia duduk elok je kat kerusi tu.

“Saya selalu tengok orang pengs4n, tapi ini nampak macam dibuat-buat,” ujar beberapa netizen.

Roslan n4fi berpur4-pur4 pengs4n semasa live program berkenaan.

Dalam pada itu, Roslan berkata, keadaan kesihatannya semakin st4bil tetapi masih dit4han di wad.

“Sekarang ini saya masih dit4han di wad Hospital Sungai Buloh, Alhamdulillah terbaharu doktor memberitahu saya tiada d4rah tinggi dan tiada kenc1ng m4nis.

“Cuma semalam tek4nan d4rah saya naik tiba-tiba. Buat masa ini belum tahu lagi sampai bila saya akan berada di wad.

“Apa-apa pun saya nak ucapkan terima kasih kepada mereka yang terus mendoakan agar saya cepat sih4t dan boleh bekerja seperti biasa,” ujarnya.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "Roslan Shah ditvduh seng4ja buat-buat pengs4n – “Sus4h nak agak, dulu dia pernah berlakon macam ni”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*