Plhak Berkvasa Melakonkan Semula, Keputusan Bed4h Slasat Tangmo Temui Sesuatu

Menurut Khaosod, pada tengah hari 1 Mac, p0lis Thailand mengumumkan keputu.san bed4h Slasat pelakon Tangmo Nida (Tangmo Pattaratida).

Jabatan P0lis Wilayah Nonthaburi dan pasukan f0renslk pada sidang media pada petang 1 Mac Pada sidang akhbar itu, Leftenan Jeneral Chiraphat – wakil Jabatan Polis Wilayah Nonthaburi berkata keput.usan awal menunjukkan Tangmo Nida menlnggal dunia akibat le,mas.

Banyak air dan lumpur ditemui di dalam paruParu aktres itu, melimpahi kedua-dua trakea dan r0ngga br0nkial. Tangmo Nida mengalami lvka di paha kiri aklbat terkena objek tjam yang didkwa sebagai bil4h bot tersebut.

Mengenai kecderaan ini, p0lis berkata perlu menunggu pemeriksaan lain untuk mengetahui punc4 sebenar. Puncr mngsa terjatuh ke dalam air masih dalam slasatan. Selain itu, mereka juga menemui tuala wanita harian.

Perincian ini masih dijelaskan oleh pihak p0lis. Ketika ditanya mengenai msalah pemeriksaan alr kenclng dalam pundl kenclng, doktor memberitahu bhawa sflnkter pundl kenclng telah mer0sot kerana dirend4m dalam air dalam tempoh yang lama, jadi pasukan f0rensik tldak dapat memeriksa msalah ini.

Leftenan Jeneral Chiraphat berkata lebih banyak masa diperlukan untuk menylasat mengapa Tangmo jatvh ke dalam air. Adakah dia jatvh sendiri atau dit0lak oleh seseorang.

Dua rakan Tangmo di Rancangan TV Kui Saeb Dalam perkembangan lain, di Rancangan TV Kui Saeb, dua rakan rapat Tangmo dalam kehidupan sebenar, Hippo dan pelakon Amena Pinit, tersentuhHati apabila menceritakan detlk-detik yang amat menyakltkan dua insan itu apabila kehilangan rakan baiknya.

Saya kehil4ngan seorang kakak yang saya bersama selama bertahun-tahun. Hippo berkata bahawa dia pada asalnya seorang wartawan tetapi sekarang dia tldak tahu apa yang harus ditulis berita Bagaimana dengan anda: “Daripada menulis berita bahawa anda mempunyai ijazah sarjana, anda sudah berkahwin, betapa gembiranya anda, mengapa saya perlu menulis tentang pemergian awak?”.

Teman lelaki Tangmo Melalui cerita seorang kawan, Hippo juga mengetahui tentang Bird – teman lelaki Tangmo. Apabila pasukan penyelamat mengambil may4t aktres itu, Bird menangls kesakltan.

Orang ini memberitahu Hippo bahawa, Bird berasa patahHati dan memberitahu semua orang. “Saya mengambil masa 7 tahun untuk mengejar Tangmo, mengapa cinta saya begitu slngkat? Saya bekerja ker4s untuk mencari dia selama 7 tahun, mengapa? biarkan sahaja saya menyayanginya?”.

Amena mendedahkan lagi, sejak 4 hari lalu, Bird tldak makan atau tidur kerana merindui kekasihnya. Pada masa ini, p0lis masih meneruskan penylasatan kejadian itu dan belum membuat kesimpulan muktamad mengenai pemergian Tangmo.

Pihak berkuasa melakukan ulang tayang semasa kejadian untuk mengenal pasti ke kebenaran keterangan svspek.

Sumber : blogtuan

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "Plhak Berkvasa Melakonkan Semula, Keputusan Bed4h Slasat Tangmo Temui Sesuatu"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*