Sangat Meny4yat Hati. Keluarga Sampai Tak Mampu Nak Sol3kkan Tangmo Buat Kali Terakhir Sebab Benda Ni Yg Berlaku

Upacara uruskan Tangmo akan berlangsung pada Jumaat ini selama 3 hari berturut-turut bermula pada jam 6.30 malam sehingga 8.30 malam. Sementara itu, Panida Siriyudthayothin pula dikatakan sedang berada dalam keadaan tert3kan akib4t di4sak mengenai dkwaan dia ada mengambil dan menjual semula beg tangan milik anaknya.

Panida n4fi jual beg tangan Tangmo

Tidak berhenti dikritlk sejak minggu lalu selepas dipercayai menerima wang pampasan, rupanya wanita ini pernah pengs4n apabila dikerumuni oleh pihak wartawan. Kesihatannya mula terg4nggu selain dikatakan bergntung kepada inhaler kerana kesuk4ran bernafas. Berkenaan penjualan beg pula, Panida men4fikan pertu.duhan p4lsu tersebut.

Ahli keluarga tidak mampu sertai kerja-kerja menyolek Mo

Berbalik kepada persediaan untuk upacara pngbmian pula, portal Khaosod melaporkan proses untuk menyolekkan Tangmo adalah agak suk4r. Ditemui dalam keadaan meny4yat hati selepas 2 hari tenggelam di sungai, tiada seorang ahli keluarga yang mampu meri5snya sekali gus terpaks4 menggunakan khidmat pakar for3nsik. “Tangmo akan menghit4m & menjadi ‘kering’, jadi sangat-sangat suk4r untuk disolek”

Mereka cuma sediakan baju terakhir yang akan disarungkan ke b4dan Mo

Justeru itu, mereka hanya akan menyediakan ‘baju pemergian’ sahaja sementara doktor pula bakal menutup semula j4hitan di badan Mo. Kemudian, Tangmo bak4l disimpan dalam cold room sebelum diambil ahli keluarganya untuk upacara melihat wajah kali terakhir.

Upacara Memperingati Pemergian Tangmo Diadakan Selama 3 Hari. Kali Ni Ibu Tangmo Boleh Mohon Semula Pihak Polis Untuk Buat Benda Ni.

UPACARA memperingati pemergian pelakon Thailand, Tangmo Nida akan diadakan selama tiga hari di gerej4 Liberty Bangkok bermula 11 hingga 13 Mac ini. Menurut laporan Bangkok Post, majlis tersebut diadakan sebagai penghormatan buat Tangmo yang dis4hkan pergi menghadap illahi akib4t lem4s pada 24 Februari lalu.

Dalam perkembangan lain, ibunya iaitu Panida mahu bdah si4sat atau autopsi dilakukan semula terhadap anak perempuannya itu. Hal ini dimaklumkan oleh peguam kepada Panida iaitu Krissa Sriboonpimsuay. Krissa meminta pihak polis menyerahkan kes bdh si4sat ini kepada Bekas Pengarah Forensik iaitu Khunying Porntip Rojanasunan kerana berasakan terdapat ker4guan pada keputu.san bdh si4sat terdahulu. Meskipun Khunying sudah menjadi senator, namun Panida lebih mempercayai pakar for3nsik itu untuk melakukan bdh si4sat kedua.

Ibu tak puas hati hasil keput.usan bdh si4sat pertama.

Untuk rekod, Tangmo Nida dijumpai oleh pasukan penyel4mat tempatan selepas tiga hari hil4ng dipercayai lem4s. Dia ditemui terapung di sungai sekitar 300 meter dari Pibulsongkram Pier, Nonthaburi, Bangkok, kira-kira 1 kilometer dari lokasinya terj4tuh. Pegawai bahagian Forensik Hospital Umum Polis, Kol Pol Naphat Natthasumon mengesahkan pemergian Tangmo akibat lem4s kerana terdapat lumpur pada bahagian paru-paru.

Pada Isnin lalu, Ketua Polis Thailand iaitu Suwat Jangyodsuk membuat andaian awal pemergian aktres itu disebabkan kem4langan. Ini berdasarkan bukti-bukti seperti rakaman telefon bimbit, kelajuan bot dan data pada GPS.

Tak Ambil Kisah Bab Duit. Kali Ni Teman Lelaki Tangmo Minta Izin Ibu Hanya Mahukan Bantal Patung Dan Kucing Milik Tangmo.

Bukan setakat rakyat Thailand yang menunggu perkembangan berit4 kehil4ngan Tangmo Nida tetapi boleh dikatakan seluruh dunia bersimpat1 dengan pengakhiran hidup artis terkenal itu. Paling sedih mer.tapi kehil4ngan insan tersayang adalah teman lelaki iaitu Bird yang baru ingin menikmati kebahagiaan selepas tujuh tahun kejar cinta Tangmo.

Sejak Tangmo disahkan pergi buat selamanya pada 26 Februari lalu, Bird dilihat memuat naik gambar dan video kekasih tercinta setiap hari di Instagram (IG). Setiap memori yang dik0ngsikan itu akan tagged nama IG Tangmo, @melonp.official. Sudah jelas Bird sangat mencintai dan merindui Tangmo biar pun dia tidak berkata.

Difahamkan, sebelum ini Bird jarang berk0ngsikan detik manis mereka di platform media sos1al kerana dia bukan selebriti. Dalam pada itu, menerusi wawancara bersama ibu Tangmo, Panida Siriyudthayothin mended4hkan Bird tidak mempedulikan soal harta selepas tr4gedi h1ba.

Kata Panida, dengan waj4h sed1h Bird meminta izin untuk meletak belon di tepi m.kam kerana Tangmo sukakan belon. Selain itu, Bird juga mengambil bantal pelvk, patung, bingkai gambar dan kucing milik Tangmo untuk dijadikan kenangan.

Biarpun sudah seminggu lebih berlalu, Bird masih engg4n untuk keluar di mana-mana rancangan televisyen ataupun ditemu bual oleh wartawan. Menerusi l4poran media tempatan, pihak p0lis Thailand memaklumkan setakat ini kehil4ngan tersebut adalah berpunc4 daripada kejadian yang tak diingini sehingga sias4tan selesai.

Komen Warganet:

Untuk rekod, myt Tangmo dijumpai oleh pasukan penyelamat tempatan selepas tiga hari hilang dipercayai lem4s. May4tnya ditemui terapung di sungai sekitar 300 meter dari Pibulsongkram Pier, Nonthaburi, Bangkok, kira-kira 1 kilometer dari lokasinya terj4tuh. Sumber: Rose Merah

Baru Je Kartik Disoal Si4sat Berjam Jam. Kali Ni Ada Yang Perasan Gambar Di IG Tangmo Semakin Berkurangan.

Nampaknya satu persatu bukti mula terungka1 selepas 12 hari kes pemrgian Tangmo Nida yang penuh dengan m1steri. Bagaimanapun, ada yang mendkwa lima orang suspek telah memberi satu keterangan yang berc4nggah sesama sendiri membuatkan kes ini semakin ru.mit.

Terbaru, salah seorang daripada mereka ini namun tidak dided4hkan siapa dipercayai telah mended4hkan segalanya dengan menceritakan hal sebenar selama empat jam. Bukan itu sahaja, rupanya terdapat individu lain yang dikatakan terlibat sama dalam menutup kebenaran kehil4ngan pelakon terkenal itu selain lima orang yang bersamanya di dalam bot.

Malah, turut terseb4r ketika ini adalah satu perjumaan rahsi4 lebih kurang 30 minit yang melibatkan empat buah kenderaan namun tiga darinya MPV mew4h. Walau bagaimanapun, kelibat PA Tangmo iaitu Kartik tiada di dalam rakam tersebut menimbulkan pelbagai persoalan.

“Ada lelaki berbaju kelabu keluar dari kereta Toyota Yaris. Mereka mula menghampiri kereta Alphard & mula berbincang sesama sendiri. Ada juga yang sibuk bercakap di telefon. Dipercayai ada ‘seseorang’ arahkan untuk padam semua info penting.”

Bukan itu sahaja, ada sumber turut berkongs1 gambar Kartik yang terlihat lesu dan tert3kan kerana dikatakan telah disoal si4sat semula sejak semalam selama 7 jam berturut-turut. Pastinya ketika ini ternanti-nantikan kep.utusan dan penghujung k3s ini malah berharap agar kehil4ngan Tangmo Nida terbel4 dengan adil.

Gambar di IG makin berkurang, warganet syak PA Tangmo cuba tutup sesuatu?

Susulan kes kehil4ngan model dan juga pelakon, Tangmo Nida minggu lalu, media sosi4l terus dipenuhi dengan pelbagai perk0ngsian fakta serta kronolog1 kejadian. Demikian adalah kerana beranggapan bahawa kehil4ngan selebriti berusia 38 tahun itu tidak lain pastinya angkara khi4nat dan bermotif.

Pelik, gambar di IG Tangmo berkurang?

Terbaharu, seorang pengguna Tiktok ada berkongsl kejadian p3lik yang disedarinya apabila gambar yang dimuat naik oleh mendiang Tangmo sebelum ini makin berkurang.

“Kawan dia guna IG ke?”

Walaubagaimanapun, tidak dapat dipastikan akan d4kwaan tersebut memandangkan kes masih dalam sias4tan pol1s, sementara suspek dan saks1 terlibat juga telah dipanggil bagi membantu si4satan. Selebihnya, pihak polis masih menunggu bukti lain yang lebih kukuh sebelum menutup kertas si4satan dan menj4tuhkan hu.kuman sekiranya didapati bersal4h.

Sumber : redaksi.com

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "Sangat Meny4yat Hati. Keluarga Sampai Tak Mampu Nak Sol3kkan Tangmo Buat Kali Terakhir Sebab Benda Ni Yg Berlaku"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*