“Jaja Ada Title Doktor, Siap Buka Kolej Mahu Tipv Orang,” Iqram Dinzly Perl1 Fazley Yaakob Pula?

Iqram Dinzly berterima kasih kepada netizen yang bijak menilai ketika dirinya hebat dikec4m berkaitan gimik yang melibatkan dirinya dan Mona Allen baru-baru ini.
Sebelum ini memang Iqram mengaku dia cek1k Mona adalah sekadar gimik untuk mel4riskan drama lakonan mereka.

Disebabkan itu ramai yang mengec4mnya termasuk Fazley.

Kata Fazley, sejak berlakon dia tak pernah diminta melakukan sebarang gimik di set penggambaran.

Tambanya dia berasa j4nggal melihat rentetan ‘drama di media sosi4l’ dan mempersoalkan keperluan orang ramai untuk terus menonton drama yang dipromosikan berdasarkan gimik dan promosi ‘mur4han’ tersebut.

Di Insta Story, Iqram memuat naik komen seorang netizen dan ramai yakin Iqram sebenarnya p3rli Fazley Yaakob.

Foto: Via murai.my

“Itu cara marketing orang. Sama lah dulu beli title Doktor Dari kolej mana. Lepas tu jaja ada title Doktor. Siap buka kolej mahu t1pu orang,” tulis netizen tersebut.

Susulan itu Iqram memuji netizen tersebut dengan menyatakan, OOPS netizen bijak menilai. Makin jatuh hati dengan netizen pulak rasanya. Muahs”

“Saya Berlakon Dan Menyanyi Dari Tahun 1999 Lagi, Masa tu Takde Pula Kami Diminta Buat Gimik Atau Propa…,” – Fazley Yaakob
Terdahulu Cef selebriti, Datuk Fazley Yaakob mengakui ketika awal penglibatannya dalam dunia lokanan lebih dua dekad lalu, dia tidak diminta mana-mana pihak untuk melakukan gimik terhadap naskhah yang dilakonkan.

Menurut Fazley yang mulai berjinak-jinak lakonan menerusi drama bersiri Sembilu Kasih, dia akui rasa ‘j4nggal’ melihat perkara berkenaan di media sosial.

Perkara tersebut dik0ngsikan Fazley menerusi satu hantaran di Instagram, memb4bitkan perkara berkenaan.

“Saya mula berlakon dan menyanyi dari tahun 1999 lagi. Bermula dengan drama bersiri #Sembilukasih , kemudian ke telefilem, dan ke filem2 seperti #Gerakkhasthemovie2, #JanjiDiana dan #Gilabola.

“Masa tu, takde pula kami di minta buat gimik/propa kena c3kik dan menc3kik pelakon di set, atau ‘berlakon’ pengs4n depan pengarah & crew produksi.

“Atau buat-buat terc3kik masa scene makan-makan sampai terpaks4 panggil ambulan betul-betul bukan yang di siapkan untuk scene lakonan!,” tulisnya.

Penyanyi yang sinonim dengan lagu Asmara Ini turut mempersoalkan mengenai situasi ‘drama dalam drama’.

“23 tahun sebagai insan seni, rasanya saya tetap rasa jangg4l melihat rent3tan “drama di media sosi4l” selepas drama sebenar yang mengikut skrip. Jika benarlah, ini cara terbaru “marketing” drama, makin tertipvlah kita semua, tak begitu?

“Drama dalam drama di dalam drama?! Perlu ke melayan drama yang di promosi berdasarkan gimik dan marketing mur4han? Aisehman.. pening jadinya! Korang rasa?,” tulisnya lagi.

Apa pendapat anda? Team Iqram ke team Fazley? -CARI

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "“Jaja Ada Title Doktor, Siap Buka Kolej Mahu Tipv Orang,” Iqram Dinzly Perl1 Fazley Yaakob Pula?"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*