Terima Kasih Ustaz Ebit Lew! N4sib Rider Viral Bawa Anak Kerja Semakin Cerah, Ini Kemudahan Yang Dibantu Ustaz Buat Ramai Terharu

JIKA sebelum ini kisah ibu tunggal penghantar makanan bernama Azimah Abd Rahim pernah mendapat perhatian ramai kerana terpaks4 membawa anak kurang upaya (0KU) bersamanya.

Namun selepas hampir dua bulan mStar menyiarkan kisah wanita berusia 37 tahun dan anaknya itu, nasib mereka kini semakin cerah.

Kali ini mStar sempat berkunjung ke rumah Azimah di Taman Batu Permai, Kuala Lumpur bagi mengetahui perkembangan terkini mereka.

Kata Azimah, dia bersyukur apabila personaliti dakwah, Ebit Lew sudi membantu membayar sewa rumah berkenaan untuk tempoh setahun.

Selain itu Ebit turut menghadiahkan kelengkapan rumah seperti peti sejuk, dapur, tilam dan almari untuk kegunaan dia dan anaknya.

sumber:mstar

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "Terima Kasih Ustaz Ebit Lew! N4sib Rider Viral Bawa Anak Kerja Semakin Cerah, Ini Kemudahan Yang Dibantu Ustaz Buat Ramai Terharu"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*