“Alhamdulillah Maream Kita Berjaya..” Bergelar Ibu Tunggal Tak H4lang Farah Lee Untuk Genggam Master, Jom Intai Gambar Konvokesyen

Masih ingat lagikah bek4s isteri Ally Iskandar? Selebriti media s0sial, Farah Lee dilihat sangat aktif di Instagram dengan selalu berkongs1 kehidupan hariannya bersama anak tersayang, Maream Esabel.

Menerusi posting terbaru, Kelihatan selebriti itu telah berjaya menamatkan pembelajaran setelah hampir empat tahun berada di negara orang.

“Alhamdulillah Maream, kita berjaya!” demikian kata selebriti media sosi4l, Farah Lee apabila akhirnya berjaya menggenggam Sarjana Pendidikan Kanak-Kanak di University of Leeds, United Kingdom, Selasa lalu.

Menurut Farah atau nama sebenarnya Nurfarahin Romli, 30, dia sepatutnya menggenggam sarjana tersebut pada Julai 2020 namun terpaks4 ditangguh gara-gara pand3mik.

Menerusi laman sosial Instagram, Farah berkongs1 momen-momen istimewa bersama nukilan khas bersempena hari bahagia tersebut untuk tatapan umum.

 

Lihat siaran ini di Instagram

 

Siaran dikongsi oleh Farah Lee (@farahlee_)

 

Lihat siaran ini di Instagram

 

Siaran dikongsi oleh Farah Lee (@farahlee_)

 

Lihat siaran ini di Instagram

 

Siaran dikongsi oleh Farah Lee (@farahlee_)

“Pada 11/9/2018, seorang ibu tunggal bersama anak berusia 4 tahun berhijrah ke sebuah negara asing, mening.gal semua yang mengenali mereka, gaya hidup yang selesa untuk menimb4 ilmu.

“Hari ini: dunia baru, wajah baru, kehidupan baru. Hari ini 22/3/2022, memori, keringat, t4ngisan, kes4kitan, senyuman, ketaw4 dan kasih sayang, semuanya menjadikan hari ini indah. Akhirnya saya bergelar graduan Masters,” tulis Farah di ruangan kapsyen.

Dalam pada itu juga, bekas isteri kepada pengacara Ally Iskandar itu mengakui, kejayaan tersebut bukan satu perjalanan yang mudah untuk dilalui bersama anak perempuannya, Maream Esabel, apatah lagi menjalani kehidupan di negara asing.

Malah, dia menyifatkan anaknya yang bakal memasuki usia lapan tahun Ogos depan itu sebagai seorang yang peny4bar dan sentiasa menyokong ibunya dalam usaha menuntut ilmu sehingga tamat pengajian.

“Alhamdulillah Maream, kita berjaya lakukannya! Terima kasih atas kesabaran dan sokongan kamu sejak hari pertama kita berada di sini. Ketika itu, kamu masih kecil tetapi sangat memahami, suka membantu dan tabah.

“Saya tahu, ia bukan perkara mudah bagi kamu. Kamu sangat gembira dan menunggu hari graduasi saya. “Omma, hari ini hari awak” dan kejayaan ini adalah untuk kamu Maream,” jelasnya.

Lebih istimewanya lagi, bagi majlis konvokensyen Masters ini, Farah mengenakan batik sarung yang sama semasa majlis graduasi kejuruteraan mekanikal di universiti Korea Selatan pada tahun 2013.

Sebelum ini Ally pernah mendirikan rumah tangga dengan selebriti media sosial Farah Lee atau nama sebenarnya Nurfarahin Romli pada 20 Januari 2012 namun bercer4i pada 17 Ogos 2016.

Namun, Ally Iskandar menamatkan zaman dud4 apabila bergelar suami kepada wanita bernama Marlina Ibrahim pada Jun 2019.

sumber:Ig Farah Lee

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "“Alhamdulillah Maream Kita Berjaya..” Bergelar Ibu Tunggal Tak H4lang Farah Lee Untuk Genggam Master, Jom Intai Gambar Konvokesyen"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*